een wrat onder de voet dokter of spul van de drogist

hoihoi

mijn dochter heeft een wrat onder de voet. Wat is wijsheid ermee naar de dokter of dat spul halen bij de drogist?

groetjes

marlies

Mijn dochter had er ook eentje onder haar voet. Wij zijn er wel mee naar de dokter gegaan. Ze heeft een stikstof behandeling had, vier keer, en nu is ze er helemaal vanaf! :thumbup:

Ik zou zeggen, zolang ze er geen pijn aan heeft tijdens het lopen zou ik het met een drogist spulletje doen…

Ik ben met tigo naar de dokter geweest voor een wrat onder de bal van zijn hiel (daar had hij flink last van) en dat is met stikstof weggehaald, en dat doet zeer… heel zeer. Dus ik zou het eerst zelf proberen, werkt dat niet kan je alsnog naar de ha gaan

Ik zou naar de huisarts gaan, het is heel besmettelijk, voor je het weet zijn het er veel meer. Als het er veel zijn kan stikstof niet meer omdat je gewoon een soort van blaar krijgt.

Ik weet uit eigen ervaring hoe vreselijk het wordt als je er teveel op en bij elkaar hebt stikstof dus niet meer mogelijk is.

Spul van de apotheek. Werkt prima, zo weg, en pijnloos :thumbup:

Ik steek mn neus ff in dit topic :mrgreen:

Hoelang zit de wrat er al??

Als hij er net zit kun je prima behandelen met formule w oid.

Wel zorgvuldig gebruiken!!

Als hij er al langer zit dan heb je risico op eeltvorming op de wrat en is het lastiger om hem weg te krijgen. (ook met stikstof!!)

Hoi,

Ik heb er 28 gehad en die werden telkens weer aangestipt, met veel pijn :cry:

Eroverheen plassen vond ik zelf te vies :shifty:

toen hoorde ik, dat je het witte melk van een paardebloem erop kunt doen , dus met wortel en al eruit trekken en de witte melk erop doen en zo is het bij mij uiteindelijk weg gegaan :dance:

Succes :thumbup:

gr emlanie.

Maar er zijn nu toch geen paardebloemen meer te vinden?! :think:

Overigens hier hetzelfde euvel.

Ben met mijn oudste naar de ha gegaan om hem aan te laten stippen.

Heb het gevoel dat je er dan veel sneller vanaf bent. Maar dat komt door gemakzucht! :mrgreen:

Met dat goedje van de drogist moet je echt consequent blijven stippen, dat is niet voor mij weggelegd. :shifty: En dat kan wel een week of 2, 3 duren. Laat mij maar een paar keer naar de dokter gaan met haar. :thumbup:

Ze vindt het prima te doen (zit ook in het midden van de hiel, dus aan de onderkant…) Qua pijn met aanstippen ook.

Nu hopen dat hij snel weggaat.

hoihoi

aangezien hij op een rot plek zit en ze last krijgt met lopen gaan we vanmiddag naar de ha. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Ik kan van mezlef niet veel meer herinderen alleen dat ik daarna erg misselijk was. Dus maar even een bakje mee in de auto

groetjes

marlies