een vraag, wie kan me helpen??

hallo,



Mag je nou wel of niet gaan zonnen.de een zegt dit en de ander dat.

Ik wil graag een klein beetje bruin worden, maar ben niet zo’n iemand die uren in de zon kan liggen. Meestal maar zo’n 20 min.



kan dit kwaad??



Gr yvonne

kijk daar had ik eigelijk ook een vraag over… :inlove: volgens mij kunne heel veel vrouwen als ze zwanger zijn niet meer goed over de zon…ivm jeuk enzo…

:mrgreen:

Hay missy,



Heb al een keer in de zon gezeten en loopt regelmatig buiten in de zon, maar daar heb ik geen last van gelukkkig. Jeuk enzo bedoel ik.



Gr yvonne

:mrgreen:

hmmz :think: okay… nou insmeren deed ik nooit dus nou wel doen… en gewoon niet te lang…



okay…

Ik denk dat je je het beste kan insmeren met een lekker hoge factor ( houd je je huid ook jong mee :wink: ) en niet gaan zonnen tussen 12 en 15, voor de rest gewoon niet te veel.

Volgens VK kan het geen kwaad: wel voldoende drinken en kijken hoe je huid erop reageert! Lekker gezond kleurtje is ook belangrijk zei VK! Gisteren bij intake gevraagd! Dus antwoord is vers van de pers.

Ik geniet ook gewoon van het zonnetje hoor! Maar merk dat ik er toch wat minder goed tegen kan. Voor het kleurtje smeer ik daarom met Dove Sunshine, en zit het grootste deel lekker onder m’n parasolletje!

gewoon lekker genieten van het mooie weer.

zwangerschapsvlekken worden door een hormoon veroorzaakt, (hormoon wat ook in de pil zit) en heeft niets te maken met zonlicht.

als je er gevoelig voor bent krijg je die vlekken ook als je niet in de zon zit.

Sja ik zou het gewoon doen hoor,Bij damian liep ik heel de dag in de zon,En heb ik geregeld in de zon gezeten,Niets aan de hand,en nu weer Nergens last van

hay,



Bedankt allemaal, dus gewoon goed insmeren(deed ik altijd al, want ik verbrand vrij snel) en niet te lang.



bedankt :smiley:



Gr yvonne

haha… weet ik dat ook weer… :mrgreen: thanx for the tips…

eventueel een beetje uitkijken met je gezicht i.v.m. pigmentvlekken (leuke pet of ofzo…). Verder gewoon uitproberen.





Groetjes,



Aike