Een tik?

Sinds een paar dagen is het me opgevallen dat Jasly schud met dr hoofd, Heel raar maar soms doet ze het achter elkaar,

Het ziet er heel raar uit, Het is een is alsof ze "nee"schud,

Is het een tik??? Ze doet het de laatste dagen vaak achter elkaar, Eerst dacht ik misschien een rilling maar ze heeft het niet koud, :? :think:

Misschien heel raar maar vroeger kon ik een vader van een vriendinnetje van mij die een soort van handicap had en steeds onder het praten of gewoon zomaar ineens zn hoofd schudde…

Misschien laat ik me nu gewoon even bang maken ofzo??? :oops: :? :think:

Ik snap er niks van, want ze voelt zich verder heel goed, ze is netals anders heel vrolijk en lief en eet en drinkt goed, poept en plast goed en brabbelt de hele dag door,

Weet iemand dit?

Alvast bedankt

julia schudt ook met haar bolletje, vaak is ze dan moe ofzo! k zie het wel vaker bij kinderen!

Hebben mijne alletwee gedaan :mrgreen:

Gaat gewoon over.

Het is geen tik…het is een ontdekking :inlove:

Als ik met mijn hoofd schud gaat de wereld heen en weer :lol:

Lief!

Ze zien nu gewoon scherp en dat geeft dus een soort ‘‘kick’’ als ze zo schudden met hun hoofdje.

Het enige nadeel is…als ze het ook in bed doen…dat hun achterhoofdje kaalig kan worden :roll:

Ik deed een gladde luierdoek in een punt bovenaan haar matrasje leggen en goed ertussen met de punten dan gleed haar hoofdje beter en kreeg ze niet zo’n kale plek,vond ik toch zonde van d’r haartjes :oops: :shifty: :angel:

Amélie doet het al vanaf het begin als ze moe begint te worden, en m’n oppas kindje van 10 maanden heeft het sinds vorige week ook door. Hij schudt dan ook heel hard ‘nee’ met z’n hoofd en lachen dat hij dan doet joh!

Is inderdaad gewoon iets wat ze dan ontdekt hebben :mrgreen:

(geen zorgen maken dus!!!)

@renzosmam wrote:

Hebben mijne alletwee gedaan :mrgreen:

Gaat gewoon over.

Het is geen tik…het is een ontdekking :inlove:

Als ik met mijn hoofd schud gaat de wereld heen en weer :lol:

Lief!

Ze zien nu gewoon scherp en dat geeft dus een soort ‘‘kick’’ als ze zo schudden met hun hoofdje.

Het enige nadeel is…als ze het ook in bed doen…dat hun achterhoofdje kaalig kan worden :roll:

Ik deed een gladde luierdoek in een punt bovenaan haar matrasje leggen en goed ertussen met de punten dan gleed haar hoofdje beter en kreeg ze niet zo’n kale plek,vond ik toch zonde van d’r haartjes :oops: :shifty: :angel:

Zo’n plek bedoelt ze :lol:

Errug charmant… maar normaal dus :mrgreen:

Dat doet Emma ook wel eens en Esmee deed het als baby ook, volgens mij heel normaal hoor en niks om je zorgen over te maken

Ach jeetje!!! Dus ik heb me druk lopen maken om niks dus!!!

Vond het er zo raar uit zien!!! Maar nu vind ik het wel grappig nu ik weet dat er niks aan de hand is!!! 8)

Heel erg bedankt voor jullie antwoorden,

Ze doet het soms ook lacherig,

En als ze in de maxi cosi zit doet ze het ook alleen dan komt steeds dr hoofdje tegen de leuning aan, Ik snap niet wat ze er dan zo leuk aan vind!!!

FF. offtopic, maar tot wanneer kunnen ze in een maxi cosi???

Bedankt Groetjes Jeanette :-*

In principe tot hun koppie netjes binnen de cosi zit.

Of jij het kan tillen…

Of het kindje zelfstandig goed kan zitten en zelf gaat zitten uit zichzelf.

Ik had ze tot een maand of 10/11 in de cosi allebei.

hihihi er komen echt nog meer van die rare handelingen hoor :lol:

juul heeft ontdekt dat ze haar handjes kan roteren dus die draait wat af met die flappertjes en dan er zo totaal in een duek om liggen dat je denkt dat ze niet goed is geworden :lol:

oke, Ja Jasly zit al sinds een tijdje netjes op dr billen, Maar vind die maxi cosi zo handig want je kan die overal plaatsen en vind hem ook handig voor als ze moet eten,Want in dr eetstoeltje kan ze eronderdoor, heel eng vind ik dat, dus ga eerst even als ik meer geld heb opzoek naar een nieuwe,

Maar schrok je niet toen je kindje dat schudden met dr hoofdje deed???Want ik wist echt niet wat het was, Mn vriend zij wel dat het iets nieuws was, maar ik vind het e zo raar uitzien!!Ik wou eigenlijk morgen het cb er over bellen maar nu ben ik er over gerust gesteld!!!

Bedankt!!! :-*

@jacsansil wrote:

hihihi er komen echt nog meer van die rare handelingen hoor :lol:

juul heeft ontdekt dat ze haar handjes kan roteren dus die draait wat af met die flappertjes en dan er zo totaal in een duek om liggen dat je denkt dat ze niet goed is geworden :lol:

whahahahahha echt waar!!! Ik ben benieuwd!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Heb je niet zo’n bandje tussen d’r benen in d’r eetstoeltje dan?

En de cosi kan in principe lang hoor,zolang ze maar met haar koppie binnen de cosi zit!

En nee ik schrok er niet zo van…maar goed ik zie wel meer rare dingen ik werk met kinderen :mrgreen: :wink:

Wacht maar tot ze de gaten in haar hoofd ontdekt :roll:

De hele dag vinger in haar oor…en jij maar denken zal ze last hebben…of in de neus ook zo charmant :lol:

Of de tong…de tong die de hele tijd eruit hangt of rare geluiden mee maakt…

Knarsentanden :roll:

Bonken met wat dan ook…voet,hoofd…tja…ze doen nu eenmaal rare dingen die kids :lol: :inlove: 8)

Ja dan hoef jij niet raar op te kijken als je met kindjes werkt!!! :wink:

Maar dat bonken en schoppen met dr voeten doet ze al,

Ik vraag me af of ze dan geen pijn heeft,

Want dr hoofd tegen iets aan slaan doet in mijn ogen echt pijn en dat ziet er ook gek uit!

Het is goed dat ik het weet nu dan hoef ik me nergens druk om te maken!

Groetjes jeanette

oooo heb er nog wel meer :mrgreen:

keihard knijpen in haar benen , en dan verwondert staren naar de eerst witte en dan rode plekken die daar ontstaan :eh:

juul krijgt nu net wat langer haar , dus ook daar heb je er weer `1 , ze kan uren aan haar haar trekken :eh: (dat dat zeer doet daar snapt ze niks van :roll: :lol: )

keihard ja knikken en dan niet zachtjes maar echt van helemaal naar voor naar helemaal naar achter (hemel als ik dat zou doen dan breek ik mijn nek :shock: )

tenen wiebelen

schudden met billen en benen als ze de luier uit heeft (ziet er eruuuug lollig uit :lol: )

en er komt vast in de lop der tijd wel meer bij hihihi

en ooo ja die tong! das inderdaad ook zoiets idioots :lol: laatst had ze hem vast en maar huh huh huh roepen hihihi :lol:

Oh ja…C heeft ook lang haar…die trok ze eruit en at ze op :shock: :shock: :shock: vond ik terug in de luier :sick:

Nu trekt ze ze er nog uit als ze moe is…doodzonde…maar ik doe er niets aan :shifty:

@renzosmam wrote:

Oh ja…C heeft ook lang haar…die trok ze eruit en at ze op :shock: :shock: :shock: vond ik terug in de luier :sick:

Nu trekt ze ze er nog uit als ze moe is…doodzonde…maar ik doe er niets aan :shifty:

gatver de gatver :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: oooo ik rol hier zowat van mijn stoel van het lachen!

wat zijn ze erg he af en toe die krummeltjes :lol: :lol: :lol:

Mijn kind gromt keihard, echt dat mensen in de winkel vragen if het wel goed met hem gaat :lol: en hij “snuift” heel hard achter elkaar net een of ander dier :lol:

Genoeg gekkigheid dus!

ach wat schattig!!!

Jasly is nog steeds heftig aan het nee schudden…

Ook als ik Nee zeg dan schud ze heftig nee hahaha

Ik vind het nu wel leuk! :mrgreen: