jane
20 augustus 2009 om 15:53
deze beloofd 10 dagen na de bevruchting al resultaat. Ik heb mijn banner op mijn langste cyclus gezet ik zit nu op dag 28 dus dacht ik doe een test.
en dan zie ik nadat ik hem uit elkaar heb gehaald na vijf minuten dus iets verschijnen helemaal rechts :think:
Iemand dit ook gehad?? :roll:
Nu een uur later kijk ik weer zie ik een vaag lijntje wel op de plek waar hij hoort.
is toch vreemd
Ik zie wel een 2e streepje, maar hoe lang na het doen van de test mag je hem nog aflezen volgens de gebruiksaanwijzing?
Ik was wel zwanger toen ik dit had (een heel licht streepje úren na het doen van de test), maar genoeg gezien hier op t forum dat meiden niet zwanger waren.
Misschien morgen of over paar dagen weer testen. Bij mij gaf CB digitaal zelfde dag nog uitsluitsel.
lenneke
20 augustus 2009 om 17:23
staat er niet bij, maar bij de meeste is het niet meer geldend na 15 minuten. Ik doe er morgenochtend weer één, maar deze test maakt het wel heeeeeel spannend. Ik heb er hier nog niet eerder iets over gelezen Op de verpakking beloven ze een hoop
chimpie
20 augustus 2009 om 17:23
Zoals ik het zie is deze test niet postief, ik zou over een paar dagen er nog een testje tegen aan gooien.
En ik geloof dat er op de gebruiksaanwijzing staat, na 15 minuten niet meer aflezen?
lenneke
20 augustus 2009 om 18:11
dat ga ik zeker doen , en jij wanneer wil jij testen?
chimpie
20 augustus 2009 om 18:16
@jane wrote:
dat ga ik zeker doen , en jij wanneer wil jij testen?
uhm niet :shifty: :shifty:
Ik durf niet, ik ben bang dat hij negatief is :shifty: :shifty:
lenneke
20 augustus 2009 om 18:21
Dat snap ik wel, ben je al lang bezig?
Heb je een regelmatige cyclus, want dan zit jij wel in spanning zeg. Ik dat de :evil: niet komen.
lenneke
20 augustus 2009 om 18:22
mooie naam heeft je kindje :mrgreen:
mijn zoontje heet Owen Derk
chimpie
20 augustus 2009 om 18:30
Ik wilde Owen graag als 1e naam, maar vriendje lief niet
Ik zit nu in ronde 10, en heb een cyclus van 27 dagen. Heel regelmatig dus :mrgreen:
lenneke
20 augustus 2009 om 18:32
Ik wilde derk als eerste, maar vriend niet haha. Toevallig zeg.
Ik duim voor je hoor :thumbup: :thumbdown: en heel misschien mogen we beide schrijven bij de mei mama’s. Dat zou leuk zijn. :thumbup:
chimpie
21 augustus 2009 om 08:44
Dankje Jane, ik duim ook voor jou :thumbup:
Enne zou leuk zijn als we beide bij de mei mama’s terecht komen
ff afwachten nog maar, voor jou nog net iets langer :roll:
lenneke
21 augustus 2009 om 10:18
vanochtend een kruidvat test gedaan en wederom negatief :roll: moeilijk hoor wachten.
nog een dagje voor jou ja nog geen tekenen van :twisted:
chimpie
21 augustus 2009 om 17:05
Jane; balen dat deze test ook negatief was :hug:
Maarre het kan ook nog te vroeg zijn, je moet nog 4 dagen tot je nod?
Ik zou minstens wachten met testen tot 1 a 2 dagen voor je NOD, als je echt wil testen
otje83
22 augustus 2009 om 09:16
Hier ook een vreemde test vandaag.
Van de kruidvat.
Er staat een heel licht streepje, maar hij staat een beetje scheef…
Kan er geen foto van maken, dus is een beetje moeilijk om te omschrijven.
Zal ook wel weer niks zijn denk ik.
Voor jou ook spannend Jane!
chimpie
22 augustus 2009 om 17:53
Juf Essie; klinkt heel vreemd :think: maar zo kan ik me daar geen voorstelling bij maken :think:
otje83
23 augustus 2009 om 10:48
Ik heb vanmorgen weer een testje gedaan, maar die was negatief.
Zal wel een foutje in de test geweest zijn gisteren.
Helaas…
lenneke
24 augustus 2009 om 13:57
balen juf… ben je overtijd hoe zit je in je cyclus?
Bigsby je bent nu twee dagen overtijd, al nieuws :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
hier vanochtend getest en ik zag iets heel schimmerigs na vijf minuten, maar vriend zag niets :? dus nog steeds geen zekerheid. We zitten ondertussen in Turkije heerlijk op vakantie, maar zou nu toch wel duidelijkheid willen, kan ik een wijntje drinken of beter van niet :mrgreen:
chimpie
24 augustus 2009 om 17:13
Jane; nog 1 dag, spannend hoor! Hopelijk test je over 2 dagen wel positief
Mijn ongie is doorgebroken, maar ik ben normaal nooit overtijd :think: