Een terras voor kinderen, met lekker eten, en betaalbaar?

Wij houden wel van een eindje fietsen als het lekker weer is.



Wie weet er leuke terrassen, waar je ook nog eens heerlijk kan eten (ik bedoel dan lekker belegde broodjes etc.)



Mag eigenlijk wel overal zijn in Midden Brabant, maar we gaan ook weleens met de auto weg (fietsen mee) dus mag ook elders in Nederland…

ik weet neit of noord brabant te ver weg is?

Klein Amerika … net voorbij Chaam richting Baarle-Nassau…

Terras aan een speeltuin :slight_smile: En midgetgolf baan…



Ik weet dat het avondeten prima is… de lunch weet ik eerlijk gezegd niet.



vast wel te vinden via google

Oisterwijk? Terrassen genoeg met heerlijke hapjes en een heerlijk eindje fietsen over de hei ( wij gaan mee :wink: )



Oerle, de Kers, ook leuke omgeving en leuk terras met speelgelegenheid voor de kindjes. :thumbup:



Valkenswaard, een hele markt vol terrassen en leuke restaurantjes.



Tja te veul om op te noemen eigenlijk.

moergestel moet ook erg mooi zijn heb ik van horen zeggen :thumbup:

@dena wrote:

Oisterwijk? Terrassen genoeg met heerlijke hapjes en een heerlijk eindje fietsen over de hei ( wij gaan mee :wink: )




Goed plan.......spreken we een keer af. Nemen Denis en ik onze macrolenzen mee :wink:

Hoorde van de vader van Carlo dat er tussen Boxtel en Oisterwijk ook een terras zit à la Jacobahof :dance:

Pannenkoekenhuis: edit beheer: verkapt linken mag ook niet Erg leuk! Voor alle leeftijden. Er is een terras, kleine kinderboerderij en speeltuin. Binnen ook een magnetron en bakjes om potjes op te warmen. We zijn er al een paar keer geweest (kids krijgen er bij een kinderpannenkoek een verrassing (een cadeautje) en dat vinden ze gewèldig!)



Een pannenkoekenhuis midden tussen de weilanden en boerderijen; afgelegen maar voor de bezoeker van de Brabantse Kempen toch centraal. Want behalve tegen het pittoreske Oirschot, ligt het pannenkoekenhuis vlak bij het natuurgebied ‘de Kampina’.



Na een fiets- of wandeltocht door dit fraaie natuurgebied met z’n vele vennen vormt een bezoek aan pannenkoekenhuis De Rode Haktol een prettige en vooral ook lekkere afsluiting.






Bij ons pannenkoekenhuis is een kinderboerderij waar de kinderen zich met de dieren kunnen vermaken. Ook is er een een trampoline en een speeltoestel met glijbaan en schommel. Binnen is een lego- en videohoek.

Ik bedoel eigenlijk geen pannenkoekenhuis, maar bedankt anyway!



Bedoel meer waar je wraps/luxe broodjes/aparte salades etc…kan eten.



Zoals bij 't Boshuys, aan de Sonseweg te Best :wink:

ik persoonlijk zou niet voor valkensward gaan met kids: drukke weg en niet echt kindvriendelijk. (maar wel heerlijke lunchgerechten!)



luyksgestel heeft ook een leuk iets: het pannhuys: binnen een speelhoekje voor de kids, buiten een heerlijk gezellig terras. Hoe de lunches zijn, weet ik niet, want per 1 januari zitten er nieuwe mensen in en ik zelf ben er nog niet geweest. wel hoor ik veel positieve verhalen.en de weg ernaartoe is een leuke fietsroute!

tussen goirle en poppel kan je heel leuk fietsen, echt super. En onderweg kom je heel veel terasjes tegen met eetgelegenheden.



fietsroute tussen berkel-enschot oisterwijk (en je kan het zo groot/ klein maken als je zelf wil) en dan iets drinken en eten bij de trapisten (die kaas is :drool: )



Bij moergestel aan het kanaal zit een heel leuke speeltuin/ terras. Om te spelen is het geweldig, hoe het eten is weet ik niet precies.



Loonse en drunense duinen en dan kan je eten bij bos en duin (is wat luxer), de rustende jager (is wat gewoner) en bij kaatsheuvel zit nog een gelegenheid, die is wat alledaagser volgens mij.



Mooi fietsen is het ook bij gilze-rijen, richting riel en alphen. Hoe het met eetgelegenheden zit weet ik niet, maar dorpen zat, dus er zal vast iets lekkers bij zitten.



Zoals je ziet fietsen wij ook vaak in de omgeving hihi…

Delftse Hout en omgeving kun je prachtig fietsen !



Dan lekker met de kindjes terrasje pakken bij Knus (google maar

eens knus delftse hout) erg leuk daar!!!

Vroeger gingen wij altijd wandelen in de Drunense duinen en dan drinken/eten bij De Rustende Jager. Daar was ook aardige speeltuin bij. Weet niet of de speeltuin er nog is maar de duinen zijn voor de kids natuurlijk altijd wel leuk! Toen ik wat ouder was gingen we een aantal keer per jaar daar met de paarden naartoe en ook dan daar wat eten/ drinken. Volgens mij kan je er ook hele mooie fietstochten maken.



Heb net even gekeken op de website, is ook een mountainbike route dus fietsers kunnen vast ook wel hun hart ophalen :slight_smile:

De Rustende Jager kennen we. Maar daar is het qua lekker lunchen ook niet veel bijzonders, hooguit een tosti of worstebroodje.



Maar wel heel mooi gelegen, dat wel!

@Anne-marie wrote:

De Rustende Jager kennen we. Maar daar is het qua lekker lunchen ook niet veel bijzonders, hooguit een tosti of worstebroodje.



Maar wel heel mooi gelegen, dat wel!




Klopt voor het eten hoef je daar niet na toe :mrgreen:

Anne-marie, maar bos en duin daar en tegen is sjieker. Daar zal je nu overheerlijke asperges kunnen krijgen, en kan je ook van de kaart dineren. Lunchen zal je er vast en zeker beter kunnen dan bij de rustende jager. (google maar eens op bosch en duin, udenhout, dat ziet er duidelijk beter uit dan rustende jager)

Brasserie Boslust in Udenhout. Kunt er goed lunchen maar er is ook het één en ander te doen. 18 jaar geleden was de brasserie nog van mijn opa en oma.