een streep is een streep??

ik kon me niet meer inhouden en heb er een zw test tegenaan gegooit.

Echter is het 1 (of 2) dagen voor mijn nod, maar om een of andere reden dacht ik dat mijn kwaaltjes wel eens van een zw kunnen zijn.

Echter, nu sla ik mezelf voor mijn kop dat ik het nu al gedaan heb, want ik heb wel een streepje zichtbaar, maar het is een heeeeeel zwak streepje…

het is een test van 2 voor 5 euro van de kruidvat. Iemand ervaring met deze test en een erg licht zichtbaar streepje??

natuurlijk hoop ik alleen maar positieve verhalen ervan te horen, maar ook de negatieve zijn welkom!

heb ik ook gehad,en 2 dgn later was ie donkerder…

dus bij deze gefeliciteerd :smiley:

zou ik dan toch voorzichting kunnen gaan hopen dat het inderdaad zo is en het goed gaat deze keer?? :pray:

ik hoop het van harte voor je :smiley:

spannend altijd weer he?

ik heb het van de zwangerschap van me dochter ook gehad,echt licht!!me moeder zei ik zie niks,voor het raam,alle maffe manieren hahahaha

2 dgn later knalde die,pfpfp je wil gewoon liever een vette streep zien staan

idd, maar tja, wellicht had ik dan ook niet voor mijn nod moeten testen…

nou heb je natuurlijk het risico dat er alsnog een menstruatie komt…

ja een streep is een streep

dus GEFELICITEERD :-*

Streep is idd een streep Knipoogje :wink: gefeliciteerd, heb je niet nog 1 testje liggen :wink: . Ik blijf knipogen zo.

Veel succes liefs Laura

haha knipogen is ook leuk :smiley:

nee,heb geen test meer liggen.

maar wil zoiezo niet meer testen voor het weekend.

dan is mijn man weer thuis, en kunnen we samen testen.

mijn nod is dan ook al ruim geweest, dus dan moet de streep wel duidelijker zijn :smiley:

enne bedankt voor jullie felicitaties :smiley:

:dance: een streep is een streep hoe licht ook, dus gefeliciteerd, hopelijk word ie mooi duidelijk als je samen met je man erbij de test herhaald :inlove:

dat hoop ik ook!

na twee :**: hoop ik hard dat het deze keer wel zo mag zijn!

Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

dat je straks met hub een dikke vette streep mag zien. Zou ook wel wat voor mij zijn dat vroeg testen :mrgreen:

Ik had 1 dag voor mijn nod ook een heel licht streepje, paar dagen later was hij veel donkerder :mrgreen:

Ik duim dat je van het weekend een dikke vette streep ziet :pray: :pray: :pray:

En? Heb je nog eens getest?

nee, niet meer getest aangezien mijn ongi gewoon is weggebleven en ik gewoon echte zw kalchten heb. Dus ik hou het er maar op dat een streep een streep is :mrgreen:

Gefeliciteerd :dance: :inlove:

Gefeliciteerd!!

Gefeliciteerd hoor!!

Die kruidvat test gaf bij mij al 6 dagen voor nod een lichte streep!

ik heb hem gisteren yoch nog een keer gedaan, en de streep was een behoorlijke streep geworden :smiley:

:dance: Gefeliciteerd! :thumbup:

Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe!

Gefeliciteerd en duim voor je dat alles goed gaat… :wink: