een speen tussen maat s en m difrax

Ik zoek een speen die tussen maat s en m van difrax inzit qua snelheid. De driestandenspeen van difrax werkt niet bij Niek en door de hoeveelheid pitmeel die hij door zijn voeding krijgt gaat een s te langzaam en een m veel te snel. Wie kent er een merk speen die qua snelheid een beetje in het midden zit voordat ik weer heel veel spenen voor niks koop :think:

Groetjes Anne

en wat dacht je van met een warme naald een klein gaatje bij te prikken, of het gaatje van de S iets groter maken? Dat werkte hier wel altijd(ik had dan wel avent, maar principe is hetzelfde)

Dat heb ik ook gedaan en dat werkte prima!

Hoe maken jullie die naald dan warm? Gewoon in kokend water houden?

Groetjes Anne

Hoi het ligt ook nog aan welke fles je hebt , Wij hadden ibn het begin de gewone "bocht"difraxflesjes daar zit een s speen of , daarna kochten we een s-fles met s speen (het verschil in speen zie je doordat die van de s fles een soort van "ruw"oppervlak lijkt te hebben ) en de gewone s speen loopt duidelijk sneller dan de s speen van de s fles.

Maar gaatje prikken lijkt me ook een prima optie :thumbup:

Dat probleem had ik ook, ik heb de S speen van bibi gebruikt deze past ook op de difrax fles.

gr Leonie

@Jubbes wrote:

Hoi het ligt ook nog aan welke fles je hebt , Wij hadden ibn het begin de gewone "bocht"difraxflesjes daar zit een s speen of , daarna kochten we een s-fles met s speen (het verschil in speen zie je doordat die van de s fles een soort van "ruw"oppervlak lijkt te hebben ) en de gewone s speen loopt duidelijk sneller dan de s speen van de s fles.

Maar gaatje prikken lijkt me ook een prima optie :thumbup:

Ik heb in de winkel gezocht naar een “gewone” s speen van difrax maar ze hebben hebben ineens allemaal zo’n ruw oppervlak! :roll:

Heb een gaatje bijgeprikt met een naald maar krijg dat niet zo goed voor elkaar. :oops:

Groetjes Anne

Helpt het ook niet om met een M speen je ring iets strakker te draaien? dat deed het hier altijd erg goed…dan komt er wat minder lucht bij en gaat ie langzamer. ( moet je soms wel iets vaker te speen even eruit halen om te luchten maar dat regelen ze vaak zelf al)…

Ik zit hier met hetzelfde probleem. Madam drinkt met de S speen veels te langzaam en met de M speen heeft ze hem in 5 minuten leeg. Ben ook op zoek naar de middenweg dus tips zijn welkom!

Hoi Jabe,

Ik heb nog steeds geen oplossing. Gaatje proberen bij te prikken of groter maken dat lukt me op een of andere manier niet goed :oops: Ik geef ne 5 min speen s en daarna speen m. Dat wisselen is wel erg onrustig en echt handig is het ook niet! Zodra ik een betere oplossing heb gevonden laat ik het weten!

Succes!

Groetjes Anne