Een poep - vraag..

M. slaapt op zn buik, en heeft de laatste paar dagen dat hij in zn slaap poept. (nacht)

Dus als ik smorgens uit zn bedje haal, is hij vaak doorgelekt. Heel erg! Naar de voorkant lekt hij dus door, vanmorgen zat er gewoon poep in zn navel :sick:

Betekent voor hem dat ik hem dus eerst moet gaan schoonboenen, want alles is gewoon doorweekt.

Wie heeft er een oplossing? Ik gebruik pampers, overdag heeft hij 4+ en voor de nacht gebruik ik altijd een maatje groter, maar alsnog alles vies.

Met een 4+ heeft hij het ook.

Die van ons is nog geen 2 maanden (k heb maat 2 voor hem) oud en heeft het ook vaak dat z’n poep erdoor heen komt. Soms tot aan z’n nekje toe. :oops:

Luier andersom aandoen?

Overigens is dat hier een korte fase geweest.

Ik verschoonde haar dan in de nacht.

Andersom doen :wink: geen idee of het werkt, zit tocha aan de voor en achterkant even hoog?

En aan de voorkant een extra inleg laag?

Ikzelf heb dat weleens gelezen bij kinderen die doorlekken met plassen vandaar dat ik het zei.

Volgens mij heb je juist aan naar achteren toe die dikkere inleg in de luier. Dus als die dan voor zit kan het daar beter opgenomen worden. Of zeg ik dan iets geks?

wat ook nog wel eens helpt is grotere maat romper

Gebeurde hier ook vaak. Naar mijn idee komt dat doordat de luier vol zit met urine en daardoor geen vocht meer opvangt en er dus zo langs loopt. Mijn dochter poept vaak begin van de ochtend.

Ik verschoon nu rond 4 uur haar luier en heb geen last meer van doorlekken.

misschien nog even verschonen voor je zelf gaat slapen… Niet zo fijn maar dan gaat hij met een droge luier de rest van de nacht in.

Naja dan word hij zo wakker dat hij daarna niet meer slaapt, ben wel is zn kamer ingweest om hem terug onder de dekens te leggen.

Hij heeft nu een kruidvat luier aan, in de hoop dat dat een beetje gaat helpen.

Gister en vanmorgen trouwens gewoon netjes in de luier het poep, alleen het plas was doorgelekt.

Ik denk trouwens dat hij zo rond 5uur ofzo poept…

Keira zit in maat 4 van het KV en heeft er eigenlijk geen last van. Zodra ze in de ochtend wakker is dan is het wel gelijk verschonen, maar alles is droog. Hoop dat de KV luier helpt.

Nou de kruidvat luier had ook hetzelfde effect…

Word denk gewoon iedere ochtend poep uit zn navel halen :sick: en bed verschonen…

Oh bah… Hoop dat het een periode is. Sterkte!

ik hoop het ook… is nu al anderhalve week ofzo.

maandag ook even de HA bellen, ik denk dathij een buikgriepje(of iets daar van meegepikt heeft) maar zn ontlasting ziet er niet normaal uit. (smorgens is er niet echt wat van over om goed te kunnen kijken)

Maar het ziet er erg waterig en slijmerig(geelig groen) uit overdag, soort van diarree, maar smorgens 1 volle diarree en dan overdag nog een keertje een klein beetje…

Dus een echte diarree buikgriep kan het toch ook weer niet zijn

Misschien doorkomende tandjes? Hier hetzelfde verhaal, ook overdag… nu zijn er tandjes door en de vieze luiers zijn gedaan…

tanden zijn door, ik zie geen nieuwe…

anders kijk ik het nog ff aan…

En hij blijft goed eten? en zeker veel drinken :thumbup:

Nou zn flessen drinkt hij wel goed hoor, alleen tussendoor drinken wil hij niet. Maar dat is niks nieuws :wink:

en eten gaat ook gewoon hetzelfde.

Ik denk(ik hoop) dat ik hetweet.

Gister avond zn tandjes niet gepoetst, mopper&moe jochie. En vanmorgen geen poep. Vanavond nog is proberen

weer goeie poep vandaag, morgen naar de tandarts voo controle zal daar is vragen…

of kleintjes van tandpasta aan de race gaan