een paar baby vraagjes!

Jasly is nu bijna 3 maanden!!Het gaat erg hard!!!

Mag ze nu ook andersom in mn buikband?

dus met dr gezichtje naar voren???

Hoelang mag Jasly in een autostoetje zitten?

En in dr wipstoeltje?? Mag dat nogsteeds kort???

Kan zij nu al tandjes krijgen??

Ik was bij mijn schoonouders en die zeiden dat ze bezig is met dr tandjes omdat ze een soort van lip-over-tand beweging maakt…

Ik d8 dat kindjes pas rond de 6maanden tandjes kregen,

maar nog een kleinkind van hun kreeg al met 3 maanden…??? :?

Ik hoop dat jullie het weten…

Groetjes Jeanette :wink:

@Baby2008Diablow wrote:

Jasly is nu bijna 3 maanden!!Het gaat erg hard!!!

ja he!

als het hoofdje stevig houd dan mag het maar anders zou ik er nog even mee wachtendus met dr gezichtje naar voren???

Hoelang mag Jasly in een autostoetje zitten?

bedoel ja maxi cosi? tot dat het hoofdje er boven uit groeid ethan kon er met 2jr nog in als het moestEn in dr wipstoeltje?? Mag dat nogsteeds kort???

wat is kort? hier gingen ze er met regelmaat in omdat ze liever recht op wilde dan liggenKan zij nu al tandjes krijgen??

Ik was bij mijn schoonouders en die zeiden dat ze bezig is met dr tandjes omdat ze een soort van lip-over-tand beweging maakt…

Ik d8 dat kindjes pas rond de 6maanden tandjes kregen,

maar nog een kleinkind van hun kreeg al met 3 maanden…??? :?

je kan al heel vroeg tandjes krijgen, maar meestal denk je dat ze tandjes krijgen en duurt het nog 3mnd.Ik hoop dat jullie het weten…

Groetjes Jeanette :wink:

ik hoop dat je wat hebt aan de antwoorden.

:-*

dank je wel

jasly zit in een gewone autostoel? is dat niet goed?

met hoelang bedoelde ik hoelang qua tijd

want in een wipstoeltje mag zij toch 2,5uur toen zij net geboren was?

was dat achterelkaar of over de dag verdeeld? en nu???

ja hoor mag ook in een gewonne autostoel, maar hoelang en zo weet ik niet ze zeggen niet langer dan 3uur. maar eigenlijk zitten wij nooit langer dan een uur in de auto en zelfs dat is sporadies.

meestal gingen ze bij mij eten in de wipstoel, slapen, eten in de wip stoel en dan weer in de box meestal heel afwisselend.

maar een wipstoeltje kan helemaal plat dus volgensmij kan dat veel minder kwaad dat een maxi cosi want die hebben een ronding waardoor het kindje niet helemaal plat kan.

ik liet mijn kinderen ook nooit slapen in het wippertje meestal in de box, maar met 3mnd lagen ze allang in hun eigenbedje. dus over de gehele dag kwam ik wel aan 3uurtjes.

wippertje is lang niet zo schadelijk als een maxicosi ik zou ze liever uren in de wipstoel zetten dan in de max

Maxi cosi is tot 9 kilo, oftewel ongeveer 9 maanden gemiddeld.

Als je een ouderwets ‘hangmatwippertje’ hebt, dan mag ze er al best iets langer in. In de moderne mag ze in een plat standje ook best een tijdje. Rechtop zitten is nog niet goed.

Tandjes kan, maar de lip over tand beweging kan ook betekenen dat ze interesse begint te krijgen in eten. Al is ze daar ook nog wat klein voor. Het eerste tandje komt meestal zo tussen 3 en 9 maanden. Drie maanden is dus vroeg, maar het kan zeker.

dus met dr gezichtje naar voren???

Ik heb er eentje van Chicco en in de gebruiksaanwijzing staat dat kindjes vanaf 4 maanden andersom mogen (dus met gezichtje van je af :wink: )

Merk jij nu ook dat ze veel nieuwschrieriger worden in de draagzak?
Voorheen had ik Yari lekker in m'n jas zitten (jas over de draagzak heen)
maar nu gaat ie steeds naar achteren leunen om alles goed te kunnen zien :inlove:
Nog een maandje wachten dus en dan mogen ze de hele wereld gaan bekijken :mrgreen:

:-* Wendy

een ander autostoeltje dan de maxi-cosi mag alleen als ze achtstevoren zitten he…Maar ik heb er ook een die 2 kanten op kan en dus ook vanaf de geboorte eigenlijk al…

Hte wippertje zit Joyce ook al wat meer in hoor… althans nu minder dan in de eerste maand… madam wilde toen niet liggen. nu wil ze soms ook gewoon even een beetje rechterop…

Tandjes kan al wel… maar dat kun je merken aan het tandvlees dat dikker gaat worden en dan zie je streepjes…

Dat het om interesse in eten zou gaan, daar kan ik niet helemaal inkomen…

ze weten niet wat het is dus ook niet wat ze missen…

net als het op de knuistjes sabbelen… het is gewoon een kwestie van ontdekken denk ik…

Wij hebben Joyce ook al eens ondersom gehad maar merkten al snel dat het teveel was voor haar en haar snel weer lekker omgedraaid,…

Cosi mogen ze wel zo`n 2 a 2,5 uur in zitten…voor een reis of iets dergelijks.’

Tandjes kunnen wel degelijk onderweg zijn…Marit had met 3.5 maand 2 ondertandjes :shock:

wippetje kun je haar gewoon zo lang in zetten zolang ze het leukt vindt.