Hoi hoi,
Ik ben Opaal (gebruikersnaam) 34 jaren jong, 5 jaar een relatie waarvan 4 jaar samenwonend en 1 juni 2010 gestopt met de pil in de hoop een kinderwens te kunnen vervullen. Voor mij allemaal heel pril deze wens want heb eigenlijk altijd twijfels gehad of ik moeder wilde worden. Ik heb jaren een eigen paard gehad waar al mijn ziel en zaligheid mee gemoeid ging waardoor ik het nog al eens benauwd kreeg als de kinderwens gesprekken onze tafel passeerde. Nu mijn paard overleden is en de wegen daarin weer open zijn komen te staan, ben ik maar eens goed na gaan denken met wat ik nu eigenlijk echt wil. Hier is uitgekomen dat ik toch wel heel graag moeder wil zijn maar ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om mijn paard er voor te moeten verkopen. Financieel maar zeker qua tijd is het voor ons nu niet rieel om beide wensen te vervullen. Ben daarom nu wel blij dat mijn paard de keuze voor me heeft gemaakt want ik had dit zelf waarschijnlijk nooit gekund en daardoor een diep liggende kinderwens voorbij laten gaan. Sinds ik hier voor mezelf uit ben, is er geen enkelle twijfel meer geweest en ga ik erhelemaal voor! Wel zijn wij hier beiden niet 24/7 mee bezig, ben gestopt met de pil en verder zien we wel. Geen verplicht geklus op vruchtbare dagen…nee, gewoon als we zin hebben
Groetjes Opaal
welkom opaal
gecondoleerd met je paard, is toch ook een heel bijzonder dier die je wel heel erg zult missen :hug:
hoop dat je kinderwens snel in vervulling mag gaan
misschien dat je bij ons wilt komen meekletsen
juni stoppers 2010
:kaars: voor je paard :kaars: :cry:
Welkom en veel plezier hier!!
Hallo Opaal,
Allereerst welkom hier!
Gecondoleerd met je paard :kaars: Ik heb zelf ook een paard en het lijkt me vreselijk om hem te moeten verliezen.
:hug:
Welkom
:kaars: voor je paard
Hoi,
Welkom op dit gezellige forum :dance:
Veel lees/tik plezier.
Liefs Romata