Hallo Allemaal
Wat leuk deze site, ik kwam per toeval er op. En heb gelijk een site gereserveerd voor de kleine.
Ik zal me even voorstellen: Ik ben Gaby en ik ben 30 jaar, ik woonsamen met mijn partner in Flevoland. Rond 8 juli 2008 verwachten wij ons eerste kindje. We zijn al een tijdje aan het idee gewend en kunnen niet wachten totdat de kleine er is!
In mijn omgeving zijn er helaas niet veel die zwanger zijn of kinderen hebben, waardoor ik helaas weinig ervaringen uit kan wisselen of lekker kan kletsen over je zwangerschap. Ik hoop op dit forum dan ook met andere lekker mee te kunnen kletsen en soms wat " steun " te vinden in deze mooie toch ook zware tijd.
Ik wens alle zwangeren onder ons en natuurlijk de kersverse mama’s en papa’s heel veel succes met de zwangerschap en veel geluk met de baby!
Groetjes Gaby ( mama30)
Welkom en veel lees en schrijfplezier
Gefeliciteerd met je zwangerschap !
welkom!!!
Dank je wel!
welkom en veel plezier hier
welkom en veel plezier!
welkom hier!!
Bedankt meiden, ik voel me al helemaal welkom
Welkom op dit forum, en veel lees en schrijf plezier!
welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap
welkom … enne gefeliciteerd met je zwangerschap :-*
welkom en gefeliciteerd!
Wat een lieve reacties
hoi Gaby ,
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Heel veel plezier hier.
:-* inge
Welkom en nog gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik weet zeker dat je hier genoeg mensen zult vinden in de topic 9 maanden mama’s, schrijven vast veel a.s. Juli mama’s.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! En natuurlijk van harte welkom op dit leuke forum en heel veel kletsplezier hier!
hallo GABY
ik hoorde dat jij in flevoland woont, mag ik ook weten waar ik woon er namelijk ook.
en ik ken wel iemand die GABY heet.
heb je bij verbeek gewerkt.
nou gr karen
ik hoop dat ik gauw wat hoor zou leuk zijn
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap