volgens mij niet
Kun je ook net zo goed doen wat je van plan was, Ingrid! Succes bij de kapper! :-*
Sh*t… mijn sv kan niet…
Ik heb net boodschappen gedaan.
Ik heb nog steeds geen lift gevonden :(.
jee dat is balen
Nou, mijn oudste zus is met me mee geweest naar de huisarts.
Het is gelukkig geen ontsteking, maar de spieren. Frappant was wel dat hij tijdens het onderzoek zei dat ik heel warm aanvoelde; hij zei dat ik toch zeker verhoging moest hebben, en hij vond ook dat ik benauwd was. Ik zei dus dat dat allebei klopte, en heb in het kort verteld wat er aan de hand was. Hij las het daarna ook in de computer (het was een andere arts). Hij vroeg of doorgegeven was aan de longarts dat mijn oppas ook hardnekkige klachten heeft en haar dochter en schoonzoon in Afrika zijn geweest. Ik zei dus dat ik een brief heb voor de longarts waar dat eerste in staat, maar dat het laatste me pas later ingevallen was. Ik moest het absoluut doorgeven aan de longarts :?. Hij zei ook dat ze me goed moesten onderzoeken om uit te vinden wat er met me aan de hand is. Hij wilde ook nu niets anders geven dan paracetamol, 3-4 x per dag 2 stuks. Nou, ik heb meteen paracetamol genomen, maar ik barst (een uur later) nog steeds van de pijn. Mijn zus is net weg, ze is ff koffie blijven drinken, was wel fijn haar weer te zien. Ik kijk ff hier rond en dan ga ik nog wat liggen voordat het peutergeweld weer thuis komt, hihi.
dan ook weer bij oppas informeren
Ja, maar ik wacht morgen ff af… wil 'r niet onnodig ongerust maken.
nee idd zou ik ook niet doen
mijn schoonmoeder belde even of ik verder nog wat van henk had gehoord
en al afgesproken dat als hij maandag nog in brussel ligt komt ze sávonds opletten op marco omdat ik moet werken
dus daar hoef ik me dan geen zorgen meer over te maken
jeetje Try dat schiet toch ook niet op met jou :hug: :hug:
goedeavond
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ben ik rustig hier een spelletje aan het doen, zie ik een gigagrote spinachter me dus ga ff de stofzuiger heel gauw pakken
:shock:
kan ie ook uit de stofzuiger kruipen?
ja dat kan, hoe groot is die
geen idee ze zeggen van wel
maar ik zuig ze ook op
hij is al weg maar was wel TE groot. Maar dit keer niet in janken uitgebarsten :shock: :oops:
ik roep dan mijn man om hem te pakken :mrgreen:
clari bang voor een spin??? :drool: