Een nieuwe sofa

goedeavond

nou het viel tegen voor henk

hij heeft kijkoperatie gehad en ze hebben steentjes gevonden bij de alvleesklier en waarschijnlijk komen er ook nieuwe buisjes in

en hij heeft een ontsteking in de slokdarm

hij heeft nu een kateter (slangetje door de neus)die vocht en viezeigheid eruit haalt

morgen weer operatie en dan gaan ze de steentjes stuk laseren

als dan alles oke is dan mss donderdag naar huis

mijn ouders zijn tot 20 uur gebeven en zijn toen naar huis gegaan

het houdt maar niet op voor Henk :hug:

Wens hem succes met de operatie en we hopen op een spoedig herstel ! :thumbup:

goedemorgen

ja toen hij om kwart over 6 belde toen hoorde ik dat hij hulde van pijn en hij baalde als een stekker

om half 8 belde hij weer en toen kon hij grapjes maken en heet even met marco gepraat

mijn ouders waren toen nog hier

Goh Ingrid, dat is balen :thumbdown:. Hopelijk voelt hij zich snel beter!

ik had al een vemoeden dat er meer was omdat hij thuis al klaagde van pijn in buik en rug en toen hij om 4 uur niet gebeld had

dacht ik wel dat het donderdag waarschijnlijk ging worden voor naar huis

Hopelijk gaat dat dan wel door!

Ben een beetje boos op Arwen… ze wil - voor de 2e opeenvolgende dag - niet slapen 's middags. En dat terwijl ik mijn rust ook hard nodig heb (ik ga ook naar bed als zij gaat slapen). Maar ze blijft dus spoken. Omdat ze bleef roepen op me heb ik haar bij mij in bed laten komen, maar gezegd dat ze wel moest gaan slapen. Nou, niet dus! Ze bleef druk en wild en toen ze me ook nog in mijn gezicht krabte (ik sta er mooi op nu, zeg!) ben ik boos geworden, heb 'r een tik op 'r billen (nou ja, luier :wink:) gegeven (zoiets doe ik normaal nooooit trouwens) en haar naar haar kamer gestuurd. Pffff. Ik ben zelf maar opgestaan (zij ligt nu dus weer in bed), maar ik heb knallende hoofdpijn. Ze slaapt trouwens nog niet, ik hoor haar zachtjes. Zodra ze me roept mag ze wel op, maar nu mag ze nog ff lekker in bed blijven! :snooty:

mss wl ze geen middagslaapje meer

marco is ook beetje eigenwijs nu

net even naar horst geweest naar intertoys en ook boodschap gedaan

Ja, ze zal het langzaam gaan overslaan nu, maar ze is dus wel erg moe. Ligt met een wit snoetje in bed, maar slapen, ho maar!

Ze is aan het roepen, ga haar ff uit bed halen…

dan vanavond eerder naar bed

nog niks gehoord van henk die zal wel rond 6 uur bellen

Ja, gisterenavond lag ze ook eerder erin.

Ze is nou door het dolle heen. Haar nieuwe bed is vandaag gebracht, en ze ziet nu al die dozen staan. Ze rent als een dolle heen en weer: “wat is dat?! wat is dat?!” :lol:

:lol: :lol:

als je het bed op zet dan kun je arwen mee laten kijken en helpen

deden we bij marco ook en heeft ook gelijk goed geslapen in het bed

Ja, ik hoop dat hubbie het vanavond nog kan opzetten… maar hij is pas na 17.30 uur thuis, dan eten, en hij moet om 19.30 uur alweer weg.

hoi

henk heeft pijn die hoor je gewoon door de telefoon

Hoi en dag, Ingrid… ik ga net off.

Sneu voor Henk, wens 'm maar veel sterkte! :hug:

ja doe ik ook

hij hoort morgen hoe en wat met pijn mag hij waarschijnlijk dag later naar huis en bloed moet goed zijn

Goedemorgen!

Ik zal voor hem duimen!

Arwen heeft vannacht voor het eerst in haar peuterbedje geslapen! :inlove:

Ik ga zo ff lekker douchen.

Knap werk van Arwen :thumbup:

:inlove: Ja, en ze is er niet uitgevallen! :lol: