Een nieuwe sofa

@ruud wrote:

De topics zijn/waren samengevoegd omdat het 2 dezelfde topics zijn/waren.

Aangezien alle topics voor iedereen openlijk toegankelijk zijn is het onzin om 2 dezelfde topics onder ekaar te hebben. In contact wilden jullie de bar niet hebben maar nu opeens weer wel? Ook best no problem wat mij betreft. Blijkbaar is het eigen groepje toch belangrijk dan het openlijk met IEDEREEN over koetjes en kalfjes kletsen?

Ja Ruud, ik snap je! Tuulk mag iedereen lekker meekletsen ! Maar het was zeg maar een soort “stamkroeg” geworden (voor mij dan he?) En net als in het echte leven komt daar vaak een “vaste club” net als op/in/naast/onder de “sofa”… Daar waai ik zo heel af en toe ook wel eens binnen. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat anderen niet in de babbelbar mogen komen hoor! :mrgreen:

En daar komt nog bij dat ik amper in de speelhoek kom en vaker in Contact… voor mij is het dus makkelijker om alles lekker bij elkaar te hebben… :mrgreen:

Het voelt niet zo in elk geval mbt meekletsen, Ron.

Gezien de reacties. Maar eerlijk gezegd kan het mij niet echt meer boeien. Maar dat zal mijn probleem wel zijn dan. :wink:

Eerste bericht en titel zijn aangepast. Verdere grieven mogen per pb bij MIJ geuit worden.

Mijn excuses aan de, voor verandering openstaande, sofa bezoekers voor het samenvoegen van de topics.

laten we dan ook starten met een nieuwe, uitgedeukte sofaaaaaaa

Oh Bietje… hihi… iedereen is welkom hoor… Dat bedoelde ik ook absoluut niet… Weet eigenlijk niet wat ik wel bedoelde…

Merkte alleen wel dat deze samenvoeging niet echt een succes zou worden… :think:

Ik zie wel wie er blijven hangen!!! Toch? :dance:

Als het maar gezellig is! :smiley:

Tis wel een geinig bankje… Zijn ze ook wat kleiner leverbaar? dan kan die mooi hier in huis!

deze sofa is voor iedereen en blijft dus lekker exclusief hier staan

lekker puh !

@hedwich wrote:

lekker puh !

Mag ik er eens op liggen?

staat op

ga je gang

Ow pff ze ligt wel rielekst!!

:mrgreen:

Is zeker nergens te koop zoiets??

nope is heeeeeeel exclusief

@Ron wrote:

@hedwich wrote:

lekker puh !

Mag ik er eens op liggen?

Pile On!!!

Neemt aanloop, duikt Buik Eerst op de bank, stuitert er weer vanaf, ligt als een schildpad te spartelen op de grond

:doh:

:shock:

NEF! hahahahahahahaha

Little help here, please!!

:frowning:

Hahahahha

ja zo, als ik uitgelachen ben… hahahahahaha

Oh…ik wou maar dat ik dit niet gelezen had vandaag…

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/london/7249286.stm

:shock:

Ik heb een “IK BEN BANG” emoticon nodig…

durven de sofa gangers nu niet meer door het hoge aantal barhangers hier?

wij niet aan de bar; get lost from our sofa !!!

Heej, jullie mogen best aan de bar hoor!

maar goed… ik ga al… :cry: