ja dat zei mijn moeder ook gisteravond
je kunt alleen als je een vrije dag hebt
ik ben er vandoor tot vanavond of een andere keer :-*
succes vanmiddag
Ja, ik ga ook, ff douchen met Arwen.
Sterkte vandaag!!! :-*
ingird en trying sterkte vandaag
Hoi meiden!
Thanx Oessie! :-
Hier het verslag van vanmiddag!
De longarts heeft me onderzocht, maar ze denkt NIET dat het tb is, whiehiew!!! :dance:
Ze denkt eerder dat het in de genen zit, m.a.w. dat ik erfelijk gezien iets aan mijn luchtwegen heb, mijn moeder heeft nl. astma. Ik krijg nu een aantal onderzoeken, om te kijken of mijn luchtwegen vernauwd zijn, om de hyperactiviteit (overgevoeligheid) te meten en een allergietest, zowel huid als inademen. Dit moet op 2 afzonderlijke dagen, mag nl. niet achter elkaar. De eerste heb ik 4 maart, de 2e 7 maart. Daarna mag ik beginnen met medicijnen, die ik gekregen heb. Dat is een inhaler, met ontstekingsremmers. Op 14 maart moet ik dan weer terug naar de longarts.
Maandag moet ik naar de bedrijfsarts. Ik wil toch graag op korte termijn weer beginnen, al is het maar gedeeltelijk. De longarts waarschuwde me wel dat ik het wel moest aankunnen, omdat ik nog koorts heb en zo ontzettend moe ben. Nah ja, maar eens overleggen met de bedrijfsarts. Ik kan het toch op z’n minst proberen? Ik heb geen enge ziektes, dus ik ben ook niet besmettelijk, haha.
Ik ben weg! :-
Nou try dat valt nog een beetje mee :hug:
en nou maar hopen dat deze medicijnen WEL werken :-*
goedeavond
waren om half 9 weer thuis
even afwachten dus maar verder niks ernstigs
wat is het hier rustig…
Ennuh Trying luister maar goed naar je longarts…weer gaan werken met koorts en als je al moe bent lijkt me niet verstandig…
Ik ga nog ff verder neuzen hier
Try voor jou dus ook nog even afwachten hoe het allemaal verder gaat lopen :hug: :hug: :hug:
Maar was Clari ook al zegt ik zou niet te vlot weer aan het werk gaan.
Nu nog moe en koorts,das toch geen basis om aan het werk te gaan lijkt me :think: :think: :think:
Kan me wel voorstellen dat je graag wilt hoor. Maar je moet wel aan jezelf denken!
Beterschapjes gewenst :hug: :-*
goedemorgen
henk heeft redelijk geslapen hij was om 4 uur wakker van de pijnom 6 uur zijn ze bloed komen prikken
en heeft weer pijnstiller gekregen
rustig hier
ben aan het koken en lekker in bad geweest
Hoi meiden!
Ik wip ff binnen, ga zo naar bed.
Inge, weet je al iets?
Ingrid, wanneer mag Henk naar huis?
Dit weet Inge tot nu toe en das niet veel :think: :think:
En ja wel gebeld maar overal voice mailen aan,want het is vrijdag en de poli afspraken kunnen genmaakt worden op ma tot don .
Dus ik bel maandag wel even weer.
Mara op de verschillende site staat dat de wachttijden 1 week is. Dus dat lijkt me veeeeeeeel beter.
goedemorgen allemaal en goed weekend
goedemorgen’
geen idee wanneer henk naar huis mag
heeft hoge dosering pijnstiller en een slaaptablet zodat hij kan slapen
Inge, dat klinkt idd beter… morgenvroeg maar gelijk aan de telefoon hangen!
Ingrid, oh die arme Henk toch!
INgrid arme henk!!
ingrid beterschap voor Henk :hug:
beterschap voor Henk