een meisje....?!!!!!

we hebben vandaag geslachtsbepaling gehad in het ziekenhuis.

ik dacht dat het een jongen zou zijn maar die vrouw zei dat ze vrijwel zeker wist dat het een meisje was!!

ze zei wel “ga nou niet gelijk alles roze verven” maar ze zijn bijna zeker een meisje te zien.

wel super, we hebben al een zoontje van twee jaar!

toen ze de bovenbeentjes liet zien dacht ik al waarom hangt er niks te bungelen en later hebben we wel 3 minuten tussen de billen zitten kijken maar ze zag alleen een streep!

kan ik er dan al vanuit gaan??of even de pretecho nog afwachten?

Ik denk dat je er voor 90% vanuit kan gaan nu… maar als je toch nog een pretecho hebt kan je die natuurlijk voor de zekerheid even afwachten voordat je los gaat met shoppen! :mrgreen:

ik denk ook dat je er wel vanuit kunt gaan, maja net als elke echo zekerheid heb je pas als het geboren is :wink:

Een geslachtsbepaling echo in het ziekenhuis?

Bedoel je niet de 20 weken echo … want die is toch echt voor iets anders :wink:

Maar jammer dat ze je geen 100% zekerheid kon geven.

Bij ons was dat wel het geval … was duidelijk een hamburger te zien :inlove:

hoi

ja die hadden we al gehad :smiley: maar wou zo graag het geslacht weten en vandaag gingen we dus weer.

wordt wel extra in de gaten gehouden (medisch gezien) dus is niet standaard!

als ze die mensen dat zeggen kun je er wel zeker van uit gaan zn antwoord kregen wij ook en stond ook in de brief voor verloskundige en het was inderdaad ook zo.

die mensen zijn gewoon gewent om echos te maken en weten niet anders.

Wij kregen bij Tes 200% zekerheid, zo overduidelijk. Ze zei: verf de babykamer maar roze, als er een jongetje uitkomt dan kom ik hem persoonlijk blauw verven :mrgreen:

Toen ik met 24 weken zwangerschap onder controle van de gyn kwam te staan, kreeg ik wekelijks een echo en was het steeds een meisje en voila nog steeds :wink:

nou meiden,

Ik word nu wel erg zenuwachtig hoor we hebben over een paar dagen de pretecho dan krijg je toch de zekerheid over het geslacht.

alhoewel ze zei bijna zeker een meisje te zien knijp ik m nu een beetje hoor… :roll:

wat ik niet wilde, helemaal instellen op een meid, is al gebeurd, ik zit echt met een meisje in mijn buik nu.

wat nou als ze dan maandag zeggen dat het toch een jongen is :?

moet ik omschakelen, dat lukt vast wel maar aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh waarom ga je nou gelijk als je hoort het si waarschijnlijk een meisje zo eropin stellen :evil:

IK BAAL VAN MEZELF!!!

tja dat is dus 1 van de redenen waarom ik het dus juist niet wil weten.

Je hebt toch nooit 100% zekerheid en dadelijk hebben ze het mis…

Toch veel succes en plezier met de pretecho :-*

Hier ook een meisje in de buik :inlove:

en ook al meerdere keren bevestigd, maar ik krijg elk 3 weken een echo bij de gyn … dus ik weet het wel 100% zeker :wink:

Spannend djamilla … laat je het wel weten :mrgreen:

wouw!!!

Het is echt een meisje :dance:

joepie!!!

@Joy wrote:

Wij kregen bij Tes 200% zekerheid, zo overduidelijk. Ze zei: verf de babykamer maar roze, als er een jongetje uitkomt dan kom ik hem persoonlijk blauw verven :mrgreen:

haha dat zeiden ze bij mij ook!!

@djamilla wrote:

wouw!!!

joepie!!!

GEFELICITEERD met het kopen van ROZE :inlove: :inlove: :inlove:

@djamilla wrote:

wouw!!!

joepie!!!

Gefeliciteerd en veeeeeeeeeeeeeeeel plezier met shoppen :lol:

Gefeliciteerd en veel plezier met shoppen!