Lieke is nu 4 weken oud. Ze heeft na de meconium spuitluiers gekregen en dat heeft ze nu nog steeds. Het is echt waterdun en komt er met een kabaal uitzetten dat het niet te missen is. De ontlasting is wel mooi geel, maar ik vraag me toch af of het onderhand niet eens wat breieriger moet worden?
Bij onze oudste die toch ook volledig bv kreeg, hebben we nooit spuitluiers gehad.
Kan het kwaad of niet? En dan met name dat het zo lang duurt. Lieke heeft in haar korte leventje denk ik 1 of 2 keer wat dikkere poepluiers gehad, maar voor de rest alleen maar spuitluiers.
Hier ook nog steeds alleen maar spuitluiers…vooral in het voortraject is ze ook ontroostbaar en heeft duidelijk moeite met de ‘productie’. Ik maak me er niet zo druk om, ga er vanuit dat dat bij de bv-luiers hoort.
Heeeeel normaal hoor. Hier heeft met name de oudste maandenlang (ik weet niet meer precies hoe lang) regelmatig tot in haar nek onder de poep gezeten. Dus het kan nog wel even duren. Succes :mrgreen: .
Hier ook nog steeds vooral spuitluiers (in alle kleuren) :roll: :sick:
En stinkscheten dat ze kunnen laten! :mrgreen:
Heb me ook regelmatig afgevraagd of dat wel normaal is, maar hoort allemaal bij de BV zeggen ze…
Yari heeft het tot 6 maanden gehad.
totdat ik met bijvoeding ging beginnen.
Regelmatig heeft 'ie tot z’n nek toe volgezeten :sick:
Hier ook de hele borstvoedingstijd (6mnd) spuitluiers…heel gewoon!!
Bij Loek zn hele leven gehad (4,5 mnd) tot aan zn nek toe en bij Fieke nooit en die heeft 13,5 mnd
bv gehad dus ik zou me er niet druk over maken
Oké, ik ben volledig gerust gesteld door jullie, dank voor alle reacties!
@ Mandala: het ontroostbare herken ik, hier is het ook vreselijk huilen geblazen en dan komt het geknetter, meestal ‘spuit’ ze dan een aantal luiers achter elkaar flink vol.
Yep, hier zijn ze 2 en 3 jaar (geen maanden dus…) en nog steeds dunne luiers.