Een hele grote puzzel...

Ah ik lees dat er al iemand aan de Meta puzzle is toegekomen :mrgreen:

Succes! :wink:

Als ik het goed begrepen heb… moet ik dus met die 4 gele vakjes een link leggen en die invullen op de plek waar de andere antwoorden ook steeds heb gedaan?

Yes weer 1 woord erbij.

Klik voor een

update

pffff … nog een paar woordjes … maar volgens mij heb ik ondertussen heel wikipedia gelezen :mrgreen:

@Mutti wrote:

pffff … nog een paar woordjes … maar volgens mij heb ik ondertussen heel wikipedia gelezen :mrgreen:

Ja, het is iig een heel leerzaam spel :lol:

:dance: opgelost inclusief de metapuzzel … pfff … nu even afkicken :mrgreen:

gefeliciteerd mutti.

Ik heb even een puzzelpauze ingelast zo met dit mooie weer :mrgreen:

@Ploeffie wrote:

gefeliciteerd mutti.

Ik heb even een puzzelpauze ingelast zo met dit mooie weer :mrgreen:
Mutti, wat goed van je…

Ik ben ook even gepauzeerd…

Mutti, kan jij dan misschien een hint geven van wat de link is tussen penn&Teller en LasVegas. Daar kom ik dus nog steeds niet uit. OVerigens heb ik overdag een pauze ingelast en voor de aond soms even kijken en als het na 10 minuten nog niets is dan stop ik weer even.

Daar ben ik ook heel lang mee bezig geweest en heb uiteindelijk via allerlei linken via wikipedia en veel intypen het woord gevonden. Ik heb geen flauw idee meer waar ik begonnen ben, maar weet nog wel waar ik uiteindelijk uitkwam en het antwoord heb gevonden. Misschien lukt het met onderstaande hint.

Hint:

… … is the best known minigame in an unreleased videogame initially on the Sega CD in April 1995 and to be followed by PC, 3DO versions later that year. The game starred the comedy-magician duo Penn & Teller … de link met Las Vegas zit hier uiteraard ook in

@Mutti wrote:

Daar ben ik ook heel lang mee bezig geweest en heb uiteindelijk via allerlei linken via wikipedia en veel intypen het woord gevonden. Ik heb geen flauw idee meer waar ik begonnen ben, maar weet nog wel waar ik uiteindelijk uitkwam en het antwoord heb gevonden. Misschien lukt het met onderstaande hint.

Hint:

… … is the best known minigame in an unreleased videogame initially on the Sega CD in April 1995 and to be followed by PC, 3DO versions later that year. The game starred the comedy-magician duo Penn & Teller … de link met Las Vegas zit hier uiteraard ook in

Volgens mij was ik hier dus echt nooit opgekomen, maar dankzij jouw hint heb ik hem al vrij snel gevonden. Dank je wel. Alweer een frustratie minder.

Zijn er nog mensen bezig met deze puzzel?

Ik wel namelijk.

Moet er even weer inkomen…

Marjan

Ik moet nodig weer eens beginnen, nu je het zegt. :mrgreen:

Ben ook al een tijdje niet meer actief geweest.

Goed idee om weer eens te beginnen…maar nu eerst slapen :zzz:

Ben weer eens begonnen :wink:

Klik hierom te zien hoe ver ik ben en om te mergen…