een GOUDEN pluim voor Jonge gezinnen!!!

Ik ben op zolder…graaf graaf en kom van alles tegen…

en zo ook de dozen die ik had gekocht/besteld via Felictas…

ik open maken…zie zo…mooi en leuk…en die andere…



maar :shock: geen hoteldebotel :roll: :o :thumbdown:



dus ik bon gevonden, ik die hostess gebeld…nee ik werk al ruim een jaar niet meer voor felicitas…ja en nu :think: nummer gekregen…ik gebeld…



ik: mijn zoontje wordt binnenkort 2 en ik ben spullen op zolder aan het zoeken om op zijn kamer te zetten…en zo kwam ik jullie felicitas dozen tegen…maaaaar ik mis een doos…van hoteldebotel…

andere kant in paniek want gegevens niet te vinden, want te lang geleden…staan in oude systeem…wanneer zei u…jaaa voorjaar 2006 :roll: nee echt…kan het niet vinden…moet ik voor u navragen en opzoeken in het oude systeem…ik ben u z.s.m. terug…



nog geen half uurtje later belt ze op :shifty:

mevrouw…ik heb de gegeven gevonden :o :dance:

en ik zie idd dat het wel betaald is :thumbup:

maar waarom u dan die doos niet heeft ontvangen :eh:

ik :shifty: euh…ja…dat weet ik ook niet :shifty:



zij…maar WIJ STUREN HEM OPNIEUW naar u toe :shock: :o :shock: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



ik stamel…ja maar…dat is een hele smak geld…zomaar…opnieuw…



zij…ja hoor, geen probleem…doen we graag voor u :smiley:



ik :inlove: :dance: mag ik jou een hele grote dankbare kerstnuffel geven :shifty:



zij JA hoor :lol:



ik: ik schiet hier helemaal vol van…



zij…ach…komt het toch nog goed na al die tijd :smiley:



ik ja :smiley: :dance: :dance:





:clap: :clap: :clap: dus hierbij een GOUDEN pluim voor Jonge gezinnen :clap: :clap: :clap:

wauw dat is nog eens top service :thumbup:

:thumbup: Heel netjes!

Héél erg mooi gebaar én dat op Kerstavond …



liefs

Gerda

hee, da’s geschikt zeg! lang leve zulke bedrijven. Klantvriendelijkheid is :thumbup: .

Maar dan nu de grote vraag… wat DF is hoteldebotel? En waarom heb je dat nodig op kerstvond? :wink: 8)

:clap: :clap: :clap: netjes hoor :thumbup:

zoooow das service :thumbup:



Jongegezinnen hopelijk zit die veer een beetje lekker :mrgreen:

Hoteldebotel

Een educatieve serie waarmee je bij je kindje een aantal belangrijke vaardigheden stimuleert zoals lezen, luisteren, kijken en doen. De koffers van Hoteldebotel bevatten een heel gevarieerde inhoud: DVD’s, CD’s, leesboeken, puzzels, spellen, knuffels en nog veel meer! De vogel Fiedel, kokkin Lien, beertje Puk en zebra Strepa beleven samen met de gasten die in het hotel komen logeren, allerlei leuke, gekke en ontroerende avonturen. Bij de serie ontvang je bovendien het Hoteldebotel poppenhuis. Met dit huis gaat de wereld van Hoteldebotel nog meer leven! De serie is zo samengesteld, dat ze je kind van baby tot kleuterleeftijd speel- en leerplezier biedt. Wanneer je Hoteldebotel bij de hostess bestelt, ontvang je van haar een leuke verrassing!



Wauw zeg wat super van ze! Das inderdaad dik verdiend, die pluim! :dance:

Netjes van ze hoor! :clap:

Een welverdiende warme douche !!

zowee… da’s inderdaad niet zomaar iets… ik heb hem ook staan, en weet hoe duur hij is…



toppie hoor, van ze!!!

Ziet er leuk uit. En wat kost dat?

Goede service zeg! :thumbup:

@lena3 wrote:

Ziet er leuk uit. En wat kost dat?




Als ik me niet vergis rond de 250 euro!!!Krijgt er dan ook wel 20 koffertjes met boekjes, dvd’s, poppetjes spelletjes en andere toebehoren bij…

Ja klopt 250 en oh wee als je 2 dagen te laat bent met terug betalen (wij mochten het in termijnen doen) want dan heb je meteen een incassobureau :roll:

Wel fijn dat jullie het alsnog krijgen guusje!

jussus kristus, dan ziet het er in ene een heel stuk minder leuk uit… Voor dat geld richt ik een complete bibliotheek in :shock:

Nou ik ben nu niet te spreken over felicitas



Ik heb begin dec de sesamstraat paket besteld en heb net gebeld hoe lang het ong ging duren.



Is er niets besteld… is de hostess alles kwijt, moet het opniew besteld worden a 4 wkn :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Wel duur die pakketten zeg.

Maar ja die hostess profiteert van je als je nog in de kraamtijd zit en het beste van het beste is nog niet goed genoeg voor je kind… haha. Dat durft je niet te weigeren dan he!!!



Ik riep bij alles wat de hostess liet zien… NEE wil ik niet…



Oh maar daar ging dit topic niet over he!!! Een pluim voor ze want wel netjes dat ze het nasturen na al die tijd.