een GOUDEN pluim voor Jonge gezinnen!!!

Ik ben op zolder…graaf graaf en kom van alles tegen…

en zo ook de dozen die ik had gekocht/besteld via Felictas…

ik open maken…zie zo…mooi en leuk…en die andere…



maar :shock: geen hoteldebotel :roll: :o :thumbdown:



dus ik bon gevonden, ik die hostess gebeld…nee ik werk al ruim een jaar niet meer voor felicitas…ja en nu :think: nummer gekregen…ik gebeld…



ik: mijn zoontje wordt binnenkort 2 en ik ben spullen op zolder aan het zoeken om op zijn kamer te zetten…en zo kwam ik jullie felicitas dozen tegen…maaaaar ik mis een doos…van hoteldebotel…

andere kant in paniek want gegevens niet te vinden, want te lang geleden…staan in oude systeem…wanneer zei u…jaaa voorjaar 2006 :roll: nee echt…kan het niet vinden…moet ik voor u navragen en opzoeken in het oude systeem…ik ben u z.s.m. terug…



nog geen half uurtje later belt ze op :shifty:

mevrouw…ik heb de gegeven gevonden :o :dance:

en ik zie idd dat het wel betaald is :thumbup:

maar waarom u dan die doos niet heeft ontvangen :eh:

ik :shifty: euh…ja…dat weet ik ook niet :shifty:



zij…maar WIJ STUREN HEM OPNIEUW naar u toe :shock: :o :shock: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



ik stamel…ja maar…dat is een hele smak geld…zomaar…opnieuw…



zij…ja hoor, geen probleem…doen we graag voor u :smiley:



ik :inlove: :dance: mag ik jou een hele grote dankbare kerstnuffel geven :shifty:



zij JA hoor :lol:



ik: ik schiet hier helemaal vol van…



zij…ach…komt het toch nog goed na al die tijd :smiley:



ik ja :smiley: :dance: :dance:





:clap: :clap: :clap: dus hierbij een GOUDEN pluim voor Jonge gezinnen :clap: :clap: :clap:

wauw dat is nog eens top service :thumbup:

:thumbup: Heel netjes!

Héél erg mooi gebaar én dat op Kerstavond …



liefs

Gerda

hee, da’s geschikt zeg! lang leve zulke bedrijven. Klantvriendelijkheid is :thumbup: .