Een goede betaalbare wasmachine

Wij zijn dus op zoek naar een goede betaalbare wasmacine.

We hebben er nu een die echt heel goedkoop was, maar ons

absoluut niet bevalt. Vaak al een reparateur bij moeten laten

komen, en nu na 5 jaar ben ik het zat. Af en toe vind ik onderdelen

die echt ergens uit de machine moeten komen. Hij cntrifugeert niet altijd.

Dus zijn we met het ook op vele kleine wasjes in de toekomst op een

andere zuinige machine.



Miele is top maar erg duur vind ik alsnog.

ik heb een beko

geen top merk mischien maar wast eg fijn was geloof ik 329 euro en zitten erg fijne wasprogramma´s op,heb hem nu 2 jaar en nog nooit ergens last van gehad

Ik heb nu net een zanussi. Fijne wasmachine, kost 505 euro nieuw!

Ik heb een volledig nagekeken 2e hands miele met 1 jaar garantie…



(voor ik meen 350 euro)



Je kan ook altijd even bij een witgoedhandelaar vragen of ze iets met schade hebben staan…

Of dat ze oude (miele) wasmachines opknappen…

Die beschadigde witgoedhandelaar is inderdaad ook nog een goed idee.

Bij kieskeurig zag ik dat de zanussi er idd goed uitkwam.



Meer reacties zijn natuurlijk nog welkom

Wij hebben een idesit bij de w*hkamp bestelt. Ik heb meer spullen van indesit en ben er heel erg tevreden mee, nog nooit problemen gehad. En het zijn leuke prijzen. Ik heb zelf de wial 143, mijn moeder ook en een kennsi van mij ook, alle 3 nog nooit problemen gehad.



succes met zoeken

Whirpool :thumbup:

Ik bespaar erg graag op van alles en nog wat, maar een wasmachine was er daar niet 1 van. Evenals mijn vaatwasser. Beide ‘merk’ gekocht met het oog op; beter nu meer betalen dan daarna veel onkosten eraan. Daarbij gaan ze vaak langer mee dus al met al op de langere termijn zijn ze goedkoper. Zeker als je ook nog eens kijkt naar het waterverbruik en de energie. Beide zijn dus ook A-label.

Mijn wasmachine is van AEG lavamat die kan zonder onderbak op zolder tzt want is dubbelwandig en zal dus nooit lekken. En hij werkt nu al een jaar of 3 zonder een centje pijn! Heeft wel in eerste instantie ong 580 euries oid gekost (veel preciezer weet ik niet meer, wil ik geloof ik ook niet meer weten :shifty: )

Onze vaatwasser is van Bosch omdat dit de stilste machines op de markt zijn en hij dus ‘los’ in de keuken staat. Wel in de aanbieding gekocht dus die viel geloof ik wel mee met om en nabij de 300 euro.



Kijk dus wel uit met je bespaartechniek. Zeker met jullie kleine op komst draai je meer wasjes, ook wat vaker kleine wasjes en juist die zorgen voor een giga verbruik van water en energie. Als je de kans hebt nog even doorsparen tot na je bevalling misschien?

Dus kijk naar het totaalplaatje en niet alleen de aanschafprijs van het apparaat. :thumbup:

Rhi je hebt helemaal gelijk. Onze vaatwasser is ook een van bosch en nog nooit iets aan gehad. De wasmachine wilde ik in ieder geval wel een die energie zuinig was. Voor minder dan A ga ik niet.



We hebben nu een LG op het oog met een nieuw soort trommel. Zit 7 jaar garantie al bij. Zit rond de prijsklasse waar jij het net over had. We gaan kwa toerenteller er dan op achteruit maar wel betere machine.

Juist vanwege de kleine op komst wilde we voor die tijd een machine die naar mijn zin is.

Op dit moment erger ik me enorm aan de machine die ik nu heb, was blijft muf ruiken. Af en toe kleine gaatjes in kleding (ik denk dat het door de machine komt)

@lelle wrote:

Wij hebben een idesit bij de w*hkamp bestelt. Ik heb meer spullen van indesit en ben er heel erg tevreden mee, nog nooit problemen gehad. En het zijn leuke prijzen. Ik heb zelf de wial 143, mijn moeder ook en een kennsi van mij ook, alle 3 nog nooit problemen gehad.



succes met zoeken




Ik ga ook voor de Inesit heb er de wasmachine en droger van nog nooit problemen gehad.

ik heb er een van BEKO ook een heel fijn merk … :thumbup: :thumbup:

Hier een zanussi, niet duur maarja…je weet dat de mijne kuren had vorige week haha, overigens draait ie nog steeds zonder tussenkomst. De afgelopen 3 jaar dus niks meegehad en prima ding.

Ik heb al 14 jaar een Marijnen en nog noooooit problemen mee gehad; hij heeft ook al twee verhuizingen overleefd! :mrgreen:

Lg zou ik niet doen.



Die heeft mijn schoonzus ook, die dacht haaa lekker 7 kilo trommel, ze heeft 3 kinderen waaronder een tweeling dus dat snap ik.

Maar nu na 1 jaar heeft ze al meer ellende met het ding gehad dan wat anders.

Ga je op marktplaats kijken dan worden er behoorlijk wat amper 1 jaar oude lg’s aangeboden.



Wij hebben net als Miekske een 2e hands Miele gekocht. Die van ons is 2 en half jaar oud en heeft ons via mp 250 euro gekost. We hebben bewust gekeken naar een machien van een stel of iets wat ging samenwonen.

Hebben we dus ook gevonden.



Miele Meteor, 1450 toeren, super ding. :dance:

Ik zou zeggen Miele!

Toen ik hier 4 jaar geleden kwam wonen heeft mijn broer een 2e handsje gekocht van een oude mevrouw (die er dus alleen maar kleine wasjes in deed) voor 75 euro!

Nu, 4 jaar later doet hij het nog steeds! :thumbup:

Wij hebben sinds 4 dagen een LG. Ik heb overal gezocht en uiteindelijk in Almere gekocht voor 335 euro (ipv 450 ofzo)



Hij krijgt op kieskeurig prima recensies en hij was ook niet duur.



Hiervoor hebben we een indesit gehad. Die heeft het bijna 9 jaar volgehouden. (ondanks dat de verkoper nu beweerde dat dat onmogelijk was met een indesit…)(nee, ik verzin het joh :roll: maffe verkoper)

Miele heeft een levensverwachting van minimaal 20 jaar.

dus de afschrijving op een miele is per jaar minder.

Dan kun je dus een goedkopere kopen, maar die gaat gegarandeerd niet zo lang mee, waardoor je per jaar net zoveel afschrijft, en dus uiteindelijk duurder uit bent.

Plus een Miele is energiezuinig, je kunt er 10 jaar garantie op krijgen.

Onze Miele doet het al 13 jaar probleemloos. Nog nooit zelfs een monteur bij gehad (afkloppen)

@Esther75 wrote:

Miele heeft een levensverwachting van minimaal 20 jaar.

dus de afschrijving op een miele is per jaar minder.

Dan kun je dus een goedkopere kopen, maar die gaat gegarandeerd niet zo lang mee, waardoor je per jaar net zoveel afschrijft, en dus uiteindelijk duurder uit bent.

Plus een Miele is energiezuinig, je kunt er 10 jaar garantie op krijgen.

Onze Miele doet het al 13 jaar probleemloos. Nog nooit zelfs een monteur bij gehad (afkloppen)




Toen mijn helemaal nagekeken miele bij mij thuis neer werd gezet zei die man al…als er wat is moet je even bellen, maar dat zal pas over een jaar of 10 zijn… :lol: Dus…minimaal 10 jaar, 350 euro… Wat een heerlijke afschrijving…

@miekske wrote:

@Esther75 wrote:
Miele heeft een levensverwachting van minimaal 20 jaar.

dus de afschrijving op een miele is per jaar minder.

Dan kun je dus een goedkopere kopen, maar die gaat gegarandeerd niet zo lang mee, waardoor je per jaar net zoveel afschrijft, en dus uiteindelijk duurder uit bent.

Plus een Miele is energiezuinig, je kunt er 10 jaar garantie op krijgen.

Onze Miele doet het al 13 jaar probleemloos. Nog nooit zelfs een monteur bij gehad (afkloppen)




Toen mijn helemaal nagekeken miele bij mij thuis neer werd gezet zei die man al…als er wat is moet je even bellen, maar dat zal pas over een jaar of 10 zijn… :lol: Dus…minimaal 10 jaar, 350 euro… Wat een heerlijke afschrijving…




Oh ja, de service zelf is ook prima.

Als er iets aan zou zijn buiten de garantie om, kijkt Miele hoe lang de gemiddelde levensduur van een onderdeel of machine is, en als het buiten de garantie, maar voor die gemiddelde levensduur kapot gaat, betaald Miele ook een deel van de reparatie, gewoon als service.

Ik heb sinds vorige week een LG,ik ben er erg blij mee :thumbup: past 7 kilo in :dance: eerst had ik 5.

Wij betaalde er 399 voor maar nu is hij nog goedkoper :roll: bij wehkamp.



Als de wasmachine klaar is speelt er een liedje :lol: eerste keer dacht ik :doh: wat hoor ik nu,na dat deuntje schakeld die vanzelf uit :thumbup:

Maakt niet veek kabaal.