een derde kindje...

Hoi,



Hoe gaat het nu met jack?



Ik zeg praten met elkaar er over niet nu 1 x zodat je het weet van elkaar maar vaker.





Wij hebben mei juni 2011 heel veel er over gepraat telkens opnieuw.



Ook bang voor mijn bekken door de 2e eerder zwangerschappen en het feit dat de oudste 2 redelijk snel op elkaar zijn dus best vermoeiend ( vond ik)



En door er steeds opnieuw met elkaar ernover te praten kreeg het een plekje.

En besloten we om het niet te doen.

Alle spullennook meteen weg gedaan als een soort rituele afscheid ( klinkt zwaarder dan ik bedoel)



En jeetje wat was het een schok toen we er achter kwamen dat ik inverwachting was van onze derde.



En wat heb ik gehuild verdriet vreugde alle emoties kwamen weer naar boven.

En ik heb mijn zelf wat bekken betreft meteen in acht genomen heel veel plat gelegen de kinderen zo min mogelijk getilt.



En kreeg rond de 22 weken last van mijn bekken ben eerder met verlof gegaan.

De pijn was op het laatst ook best heftig.

En heb ookmnog langer pijn gehad na de bevalling.



Maar wat zijn we blij met ons cadeautje en het voelt alsof het zo moest zijn.





Heel veelmstrekte met jack

En met jullie beslissing

Hopelijk is de kleine man al wat opgeknapt.

Hij is nog klein, dus voor nu even niet misschien. Maar wie weet over een jaartje.



@tierr, wat leuk een derde. Over wanneer beter nu of straks kan ik niet zeggen. Ik weet wel dat mijn oudste het heel bewust meemaken en het erg leuk vinden. Ik heb ook wat extra hulp. Het is allemaal specialer vind ik om het echt te kunnen delen met je eigen kids.



Nadeel vind ik wel dat schoolgaande kinderen meer een ongemak is als een gemak. Je zeult je de hele tijd gek. Je beeb moet in het ritme van de oudste. En dit is niet altijd makkelijk. En moet overal mee naar toe.



Met bekkeninstabiliteit, als ik had geweten dat mijn bekken zo kapot zouden gaan. (Had bij de eerste twee ook, maar minder en herstelde na de bevalling snel, nu kan ik nog steeds niet ang lopen,sporten, zwemmen, fietsen, rennen en volledig werken na een jaar en heb nog 3 keer in de twee weken fysio) dan hadden we het waarschijnlijk bij onze twee wondertjes gelaten, want ze hebben veel in moeten leveren. Ik zou mijn moppie nooit meer willen missen en het zou dan heel veel pijn hebben gedaan om alsnog het niet te doen.



Ik denk dat financieel en praktisch het meestal wel meevalt. Dat valt met liefde weg te cijferen. Gezondheid is een ander verhaal.

Ik weet nog van toen, als dat gevoel eenmaal zo diep zit, krijg je het er niet meer uit en wordt het alleen maar elke maand sterker.

ja,bijna 4 maand verder dus…

en ja,het gevoel wordt alleen maar sterker :?

Er zijn dagen dat ik nee zeg als ze vragen of ik een derde wil (maar dat zijn zo van die dagen na een nacht vol krijsende/overgevende/koortserige kids :lol: )

maar mijn hart schreeuwt ja! :inlove: :inlove:

ik ben echt een mama van drie kids in mijn hart :slight_smile:



dus gisteren zegt mijn wederhelft:

Als jij echt nog een derde wil,en dat is echt u droom/wens,dan wil ik je geluk niet in de weg staan… de beslissing ligt volledig bij jou. :roll:

en ja,dan beginnen mijn eierstokken te rammelen tot je ze in Keulen kan horen bij wijze van en dan gaat mijn hartje en dan fantaseer ik echt over dat derde hummeltje…



Ja,die 9 maand zwanger,daar zie ik best tegen op,en dan die keizersnede,ja is ook geen pretje.

Maar wat zijn nu 10 maand als je dan helemaal verliefd bent op drie kids die onvoorwaardelijk van je houden :inlove: :inlove:



maar ja,aan een derde beginnen,wetende dat hij wel achter je staat maar alleen omdat ik het wil (en ja,hij zegt dan wel dat het zijn kind en hij het even graag gaat zien dus in zijn hart wil hij er echt ook wel drie :smiley: ) is dat niet een beetje om problemen vragen? ben bang dat hij dat dan elke ruzie zal boven halen…



pfff je ziet,we zijn er dus nog niet over uit :lol:

we hebben gisteren lang gepraat en als ik er in december nog zo over denk,gaan we er gewoon voor.

In zijn hart wil hij wel nog eentje :dance: :dance:

zo spannend! :smiley:

oww Wendy wat spannend, das een mooie deal! :dance: maarre ik denk wel dat die derde er komt hoor haha

kan een darminfectie de werking van de mirena tegen gaan?



lichte streep op een test met middagurine… :shifty: :silenced:

Lieve Wendy (en andere dames) er is reeds een topic over “een derde kindje”. Ik wil jullie dus vragen om HIER in dit topic verder te schrijven, dan doe ik hier een slotje op.