Een dagje voor mezelf

Mijn bekken hebben de laatste 2 dagen zo’n ontzettende pijn gedaan, ik kon nauwelijks lopen en lang zitten ging helemaal niet. Vannacht heel slecht geslapen.



Dus…ik heb een van de managers gebeld en vandaag een dagje vrij genomen. Ik ga straks lekker lang onder de douche. En dan op bed met laptop, boek, en thee.



Morgen ga ik weer terug, en hopelijk gaat het dan een stukje beter. Straks de vk bellen om te vragen wat ik kan doen om het mij wat makkelijker te maken. Zeker als ik 40 minuten in de auto moet zitten, en dan 9 uur achter de computer in werk.

Gelijk heb je, even een dagje rust :slight_smile:





en geniet er van, want met kind is dat ook over :wink:

@#puk# wrote:

en geniet er van, want met kind is dat ook over :wink:




Wat een waarheid! Ik las de topictitel en dacht: owww dat wil ik ook, een dagje voor mezelf… :oops: Mijn kind is vanaf 6 uur wakker en alleen maar aan het jengelen de heeeeele tijd. Ik word er kriegel van. Nu ligt ze weer op bed… te jengelen. :roll:



Haha! Geniet lekker van je dagje meid! (Nu het nog kan.) -> Neeeeeh GRAPJE!! :mrgreen:

Geniet van je dagje en hopelijk kan vl een tip geven wat je bekken minder pijnlijk maakt. Beterschap in ieder geval.

Ik vergeet helemaal om je sterkte te wensen. :oops: Zou het voor jou niet beter zijn om iets minder lange dagen te gaan werken? Dat je een deel van je werk thuis gaat doen (ik weet niet of dat kan natuurlijk)?



Hopelijk knap je op van een dagje rustig aan doen! :hug:

Sterkte en neem het er even lekker van… even lekker tot rust komen ( en ook je lichaam) is geen slecht idee, we hebben het allemaal al druk genoeg toch?

Ooooooooooh lekker een dagje voor jezelf. Wanneer had ik dat voor het laatst :think: :roll:



Geniet er maar lekker en ik hoop dat morgen de pijn over is!

Hallo



ik wens je heel veel sterkte toe, het valt niet mee pijn in je bekken te hebben. :?

Ik heb bekkeninstabiliteit na mijn zwangerschap gehad, en het doet echt pijn.



Misschien kan je op therapeutische basis gaan werken?

Geniet van je dagje vrij :slight_smile:



Wat betreft de bekkenpijn en computerwerk.

Rond de 20 weken zwangerschap merkte ik dat ik niet meer prettig zat op mijn bureaustoel. In overleg met mijn baas heb ik toen een zitbal gekocht met schaal (die ik uiteindelijk niet gebruik, maar goed :wink: )

Geen idee of dit bij bekkeninstabiliteit gebruikt mag worden maar het werken vanaf de zitbal versterkt de onderrug en buikspieren en ook de bekkenbodemspieren waardoor ik in ieder geval veel minder klachten had.



Even wennen maar nu ik gewend ben wil ik niet anders meer en bounce ik nog vrolijk rond op mn balletje!!!

(Vooral lekker in combinatie met housemuziek :mrgreen: )



Misschien de moeite waard om dit na te vragen bij de VK of fysiotherapeut en dan even met baas gaan praten. Kosten zijn minimaal (die ik heb was iets van 80 euro in totaal)

Bedankt voor jullie lieve woorden.



Ik heb het kunnen regelen dat ik vanaf 3 maart thuis kan werken tot 14 April. (Ik ben uit gerekend op 17 April, maar ik krijg weer een ks dus misschien dat peanut er eerder uit komt).



Het auto rijden naar mijn werk is het zwaarste, omdat ik niet even uit kan stappen om de druk van mijn bekken te halen.



Dit had ik met Noah niet, en hij was 10lbs8 en heel lang. Betekent dit dat peanut nog groter is?? Misschien moet ik haar bijnaam veranderen…in coconut :think:

pfff … gaat het in Engeland net zo als in Amerika? Doorwerken tot je bevalt? Sterkte meid! Ik weet hoe het voelt helaas :?