Een boek na een week nog niet ontvangen.. laat of niet?

Ik heb op 14 december een boek besteld via bol.com. Een tweedehandsboek, dus gewoon via een particulier. Omdat het vrij lang duurde voor ik het boek kreeg, heb ik haar een email gestuurd. Zij wist mij te vertellen dat zij het boek op de 16 al had verstuurd… en nu heb ik het nog steeds niet. Ik weet niet of ze het als pakket of via de reguliere post heeft verstuurd. (bij tweedehandsboeken betaal je geen verzendkosten, alleen een pakketbijdrage, dus aan het bedrag kan je het niet zien). Ze is nu op vakantie, dus ze kan pas wat nakijken als ze weer thuis is… is een volle week normaal voor een pakketje in deze drukke kersttijden, of is dat wel heel lang? Weet iemand dat?

Volgens mij is dat best normaal in deze tijden… ik zou me nog geen zorgen maken als ik jou was. :wink:

Hier duurde het ook dik 1 week. afgelopen dagen…

Ligt denk ik ook echt aan de kerst… die hebben heel wat te verwerken.

Zou je er niet druk over maken.

Heb net een pakje binnen gekregen wat ook echt al een week onderweg was. Dus ik denk dat het door de tijd van het jaar komt.

Wij (nou ja hub dan) hebben vorig jaar rond de kerst een cd besteld bij bol.com. Die cd is nooit aangekomen, hub naar bol gemaild en daarna een nieuwe cd opgestuurd. Die wel gekomen.



Dus kan zijn dat ie óf laat is óf zoek is geraakt. Ik hoop voor je dat het het eerste geval is.

Ik hoop voor je dat het met de reguliere post is meegegaan. Ik heb donderdag een boek besteld bij bol (2ehands) en deze was zaterdag al binnen met de pakketpost! :think:

misschien komt die dan nog tussen kerst en oud en nieuw :pray:

Het boek kwam afgelopen woensdag binnen. Ruim een week later, maar goed, ik heb het tenminste! :dance:

Kijk aan das nog eens goed nieuws :thumbup:

gelukkig :thumbup: :thumbup: