Een bloeding na gemeenschap????

Ik ben 4 mei bevallen van een zoontje. Alles is verder goed gegaan ?

Ik ben zelf ingeknipt en gelukkig deed dit geen pijn? We hebben eigenlijk tijdens mijn zwangerschap weinig gemeenschap gehad omdat ik dat eigenlijk een beetje eng vond ! Je zou een miskraam krijgen moet er niet aan denken want we zijn al bijna 3 jaar bezig om zwanger te raken.!

Mijn zoontje is nu 6 weken oud en we hebben kort geleden gemeenschap gehad, maar daarna bloede ik wat was niet veel? Enne het deed een beetje pijn toen hij naar binnen kwam! Zou dat kunnen dat je lang geen gemeenschap heb gehad? Of zou mijn baarmoedermond nu gevoeliger zijn dan ooit! Wie heeft hier ervaring mee!



groeten leeuw

Je kan zowieso tot (ruim) zes weken na de bevalling bloeden, dus dat je gebloed hebt nadat jullie gemeenschap hebben gehad kan best nog met de bevalling te maken hebben. Hetzelfde geldt eigenlijk voor het feit dat het gevoeliger was, hier hebben best veel vrouwen de eerste tijd na de bevalling last van, gelukkig gaat dat bij de meeste vrouwen ook weer over.

volgens mij na een bevalling en zeker na een knip niet raar dat het wat gevoelig/pijnlijk is!

bloeden kan tot ? veel weken na de bevalling, volgens mij ook echt niet gek. Mijn verloskundige gaf aan dat ik altijd nog kon bellen…dus als je twijfelt…