Ik heb mijn verloskundige bijna zo ver dat ik thuis mag bevallen het hangt alleen nu nog van mijn suiker test af die ik volgende week moet laten priken ( want ik heb twee keer zwangerschaps suiker gehad ) en als die goed is mag ik thuis bevallen.
de kleine is niet heel erg groot gewoon hoe het hoort dus nu ben ik bezig met me voor te bereiden op een thuis bevalling in bad mijn grootste droom.
maar ik wil geen bad huren want ze zijn onwijs duur en ik heb gehoord dat je ook een bad kon kopen en daarin kon bevallen maar wat voor bad ??? en waar kan je die kopen ??? en wat moet ik nog meer in huis hebben voor een badbevalling ???
Denk persoonlijk dat een bad huren goedkoper zal zijn dan een bad kopen :think:
Denk dat je HIER wel wat informatie kunt vinden.
er zijn ook vrouwen die gewoon een stevig zwembad in hun huis zetten.
heb je met je vk al gepraat over een badbevalling? er zijn een hoop vk’s die bezwaren hebben tegen een badbevalling en dus niet mee willen werken…
Ik hoop dat ik hier wel een link naar een site mag plaatsen? Voor het huren en kopen van bevallingsbaden kun je bv. terecht op http://www.oerbron.nl/
Als een link niet mag, dan moet je zelf even googlen op oerbron.
Stevig zwembad kan indd ook.
Maar een goed zwembad is ook prijzig.
En als je een bad huurd die blijft lekker op tempratuur en is er gewoon voor gemaakt.
Ik heb heel mijn weeen in bad gezeten toen ik persweeen kreeg moest ik eruit.
Maar met je weeen in bad is zo heerlijk, toen ik eruit ging verging ik van de pijn bad laat je echt wel ontspannen en de weeen worden minder heftig.
Heb nog gesmeekt of ik A.U.B. in bad mocht bevallen maar mocht niet.
Terwijl in het kraamhotel toch een flink bad stond dus aan ruimte geen gebrek.
Ik heb gelukig een vk die mee wilt werken ze is zelf ook in bad bevallen dus dat is een voordeel.
ik ga toch eens kijken naar een bad om te huren al is het idd alleen maar om weeen in op te vangen.
Ik had vorige zwangerschap een bad gehuurd via http://www.waterooievaar.nl. Helaas kreeg ik aan het eind (had hem al in huis) zwangerschapsvergiftiging, dus moest ik in het ziekenhuis bevallen.
Nu ga ik ook weer voor een bad, maar dat huren vond ik wel erg duur. Je moet wel even goed zoeken op internet als je een betaalbaar verantwoord bevalbad wil hebben.
Wij gaan nu een bevalbad kopen, maar dan via internet in het buitenland, omdat dat goedkoper is. Ik weet niet of ik dat allemaal kan posten, dus ik stuur je even een pb met wat wij op het oog hebben…
als je wilt heeeeeel erg graag
pb is verzonden :mrgreen:
ontvangen ik antwoord je vanavond of morgen evven
je mag bij mij thuis bevallen
ik ben in me eigen bad bevallen was niet de planning maar wel gebeurt wij hebben een groot bad
volgens mij schrijft er hier ook iemand mee die ze zelf verhuurt???
Linda lane mease :oops: :think: of zoiets :oops:
Dat ben ik. Ik verhuur inderdaad de baden en lees mee op kok.
Als je vragen hebt, dan roep maar…
@bianca&? wrote:
je mag bij mij thuis bevallen
ik ben in me eigen bad bevallen was niet de planning maar wel gebeurt wij hebben een groot bad
Is goed dat ik dat weet bianca :lol: :mrgreen: :lol:
Als we voor een 2de kindje gaan, dan kom ik in jou bad bevallen :lol: .
Ik heb namelijk ook geen bad en ik WIL/MOET in bad bevallen.
alleen na het bad de trap omhoog strompelen met een knip :shock:
das niet zo fijn
Hier 2 waterkindjes:
Bij Lotte heb ik de hele bevalling zo’n beetje in bad gezeten, alleen het laatste stukje op de kruk omdat de VK even wilde checken hoe het met haar ging toen bleek dat ze in het vruchtwater had gepoept. Ik had volledige ontsluiting, mocht wel terug in bad, maar wilde even niet meer bewegen… Lotte moest eruit!
Nikki is wel in het water geboren, ook de weeën in het water opgevangen.
Beide keren heb ik het bad gehuurd. Voordeel is dat je veel dieper in het water zit, je blijft hierdoor zelf beter warm, het water blijft veel langer warm, opzetten is zo gedaan en ook het water eruit pompen is in no time gedaan met de bijgeleverde pomp.
Wij hebben bij de oerbron gehuurd. zij verkopen ook baden.
Succes!
Hopelijk mag je thuis bevallen en kan je in bad bevallen, zooo bijzonder!