eemhof centerparcs

donderdag hebben wij een dagje vrij.Was even aan het sneupen wat we dan kunnen doen.

Kom ik op de site van centerparcs terecht.

Een dagje eemhof in zeewolde!!

Kun je van alles doen,zwemmen,bowlen,kinderboederij en ga maar door.

Zwemmen lijkt mij voor de kids hartstikke leuk!Zo’n mooi subtropisch zwembad heb je hier niet in de buurt.

wie van jullie is hier ook wel eens zo’n dagje geweest,en is het wat??

eemhof, sowieso centerparcs is leuk, wij gaan nog wel eens voor een dagje naar de huttenheugte, zwemmen, spelen, eten etc.

maar de eemhof zou dicht! wij hadden een vakantie geboekt daar voor deze maand, maar konden ivm renovatie daar niet terecht!

Even informeren dus…

nog nooit op park zelf gebivakkeerd, maar zwembad is errug leuk!! wildwaterbaan is ook gaaf!



ook al wassie vroeger voordat die brand er was leuker :eh:

huttenheugte :think: heeeyy dat ligt dichterbij ons…

Hebben jullie het daar leuk gehad?

Nooit geweten dat je op de centerparcs parken zo een dagje heen kon(sinds vanavond dan :wink: )

De eemhof is super leuk maar de huttenheugte ook, allebei mooie parken…



Ik ga regelmatig naar de huttenheugte maar dat komt omdat ik er niet zover vanaf woon :wink:

Ja dat kan wel hoor Ank, wij ging hier altijd naar het Heijderbos ook gewoon voor een dagje zwemmen, alleen toen moest je geloof ik een week vantevoren kaartjes bestellen om te gaan zwemmen en de laatste keer dat ik daarheen ben geweest zijn we gewoon zo daarheen gereden en konden we dus ook gewoon zwemmen daar !!



Veel plezier alvast.



Hoe was het in de Efteling?? :wink:

Wij zijn vorig jaar een dagje naar de eemhof geweest en het is een leuk park om een dagje te vertoeven.

Ja de huttenheugte is geweldig, alles bij de hand.

De meeste cnterparcs parken zijn het zelfde, vind ik.

Maar volop vermaak!

Zelfs spelen voor de kinderen, terras voor de ouders (in bijzijn van de kids), leuke winkeltjes.

Volop leuk dus :lol:

okay,bedankt allemaal!!

Gaan waarschijnlijk naar de huttenheugte :dance:



Enne de efteling was super juul :thumbup:

Heb de foto’s op het showforum staan :wink: Jij alweer een beetje opgeknapt???

veel plezier… :dance:

dankje,gaat zeker lukken :slight_smile:

Ik ga regelmatig met mn nichtje een dagje! Wel even van te voren een kaartje reserveren dan weet je zeker dat je erin kunt :mrgreen: