eelt weg en zachte baby voetjes dag 6

Ik heb voor 20 euro van die zakjes gekocht en dit product beloofd een hoop. Ik heb na 3 dagen wat spijt omdat ik nog steeds niet de beloofde zachte baby voetjes heb. Ja in de wieg liggen twee hele zachte voetjes, maar niet in mijn sandaaltje :mrgreen:

iemand ook ervaring met dit product, het kan toch niet zo zijn dat mensen 20 euro betalen voor niets.

Terug gaan naar de winkel ?

Of heb je het via internet besteld, of TV ??

Vaak is er niet goed geld terug garantie ??

Ik lees mee, ik wil ook erg graag zachte voeten maar heb er (nog) geen 20 euro voor over!

Nou als het echt werkt wel 40 euro :mrgreen: Ik volg je dus even de komende dagen of die zachte voetjes nog komen gaan…

is dat dat nieuwe van die reclame? dat je 60 minuten van die "sokjes"aan moet doen??

oh ik zag die reclame op tv… en toen ik ergens zag hoe duur dat spul was heb ik het maar uit mijn hoofd gezet.

Babyzachte voetjes zitten er voor mij niet meer in (bovendien… al zou het werken… door lopen etc ben je zo ook zo weer kwijt).

Wat zonde van het geld joh!

Ik was ook wel benieuwd naar het product… :think:

Ik moet zeggen dat ik een poosje terug van Scholl en nog een ander merk eeltcreme/voetenmasker gekocht heb. Dat smeer je 's avonds op je voeten als je gaat slapen en in de ochtend nog een keer en het werkt heel goed. Wel blijven smeren en vijlen, maar het is een groot verschil. :thumbup:

Maar goed Jane, daar ben jij niet mee geholpen… :?

ik gebruik de voetenbalsem van de Schlecker (1,39 per tube) en dat werkt perfect (en ik had zwaar last van ruwe hielen :evil: )

Ik vijlde met de footfriend bij droge voeten, dan douchen en dan de balsem erop. Nu elke avond een beetje balsem erop en het gaat al maanden prima! :thumbup:

Nu het slechte nieuws: Schlecker gaat weg uit NL :frowning: (dus ik heb ondertussen al 6 tubes ingeslagen) :wink:

Hele voet insmeren met vaseline, sokken erover en een hele nacht laten intrekken doet wonderen. :thumbup:

Dan ga ik liever voor 21, – naar de pedicure :wink:

Wordt nog vergoed ook…

Maar idd, ik zou ook balen als je voor 20, – iets koopt en het helpt niks :evil:

@D. wrote:

Hele voet insmeren met vaseline, sokken erover en een hele nacht laten intrekken doet wonderen. :thumbup:

Ja dat doe ik ook :thumbup:

Tis alleen zo warm in de zomer :mrgreen:

@cees77 wrote:

@D. wrote:

Ja dat doe ik ook :thumbup:

Tis alleen zo warm in de zomer :mrgreen:

Wie mooi wil zijn… 8)

@Greetje14 wrote:

Wordt nog vergoed ook…

Volgens mij wordt de pedicure alleen vergoed op medische gronden of vergis ik me daar in.

@mutsy wrote:

@Greetje14 wrote:

Wordt nog vergoed ook…

Volgens mij wordt de pedicure alleen vergoed op medische gronden of vergis ik me daar in.

Oja sorry , ik ben diabeet........................... :oops:
Maar dan nog kan je voor dat geld beter naar een pedicure gaan.
Lekker liggen en niks doen :wink:

Ik heb gewoon de klovencreme van Scholl en die werkt super!!!

(Scholl Hielkloven Crème)

Kloven-zalf van GEWOHL :thumbup:

Heb toevallig net mn tubetje weer gepakt, I’m lovin’ it!

Kan je óf dun smeren, of dik smeren en dan katoenen sokken erover en gaan slapen… naaaah dan zijn je voetjes gegarandeerd babybillenzacht hoor :lol:

echt :shock: maar wat gebeurd er dan met het eelt wordt dat zacht, verdwijnt het. Die harde stukken verdwijnen toch niet met een nachtje vaseline, of creme dat moet toch echt gevijld worden, of…?

Ik heb het inderdaad over de sokjes die je 60 minuten aan moet doen en dan afwachten maar.

Nou ik ben nu dus ongeveer een week verder. het vervel proces begint na vijf dagen en duurt tot ongeveer 10 dagen.

Het begint inderdaad te vervellen op dag 5. Dat ziet er niet fraai uit.

Na gisteren een warm voetenbad te hebben genomen kon ik er best veel afhalen. Maar ik kan niet zeggen dat de huid daaronder baby zacht is. De opperhuid laat los en de velletjes vallen er van af. Is dus niet zo fris als je met blote voeten op de bank zit. Kreeg gisteren commentaar van huisgenoten :mrgreen: oeps.

Tsja ik kijk het nog even aan het vervelproces is hier nog niet gestopt. Ik vraag me af of de dikste eelt laag ook loslaat, maar ben bang dat ik terug moet naar de oude vertrouwde vijl.

Jane mss handig om op de bank ook even (dunne) sokjes aan te doen? :wink:

En alles eraf…dat zal ws niet zo snel gebeuren daar heb je ws een paar bezoekjes aan de pedicure bij nodig? Vermoed dat die sokjes gebaseerd zijn op een soort fruitzuurpeeling, denk haast dat je dat zelf ook kunt nabootsen met een voetenbadje, citroensap erin en dan daarna een lekkere creme erop. Misschien moet je met die sokjes (en het voetenbadje met citroen) ook nog extra uitkijken met de zon want je hele velletje daar wordt dunner en dus ook veel gevoeliger voor verbranding. :angel:

yep dunne sokjes, ik dacht eigenlijk niet dat het vervelproces nog zou beginnen ik kon het topic niet eens meer vinden :mrgreen:

maar goed na 6 dagen begon het. Ik denk toch dat het iets chemisch is.

Voor de liefhebbers…

Ik ga straks als de kinders op bed zijn nog een badje nemen en dan zal ik eens een foto plaatsen.

Ik heb citroen badjes lavendel een nachtje vaseline ijverig vijlen kortom de basis huis tuin en keuken middeltjes gebruikt. Voordat ik gedoemd ben aan een pedicure graag reactie of ik iets oversla. Ik lees hier toch goede berichten over scholl en dus Gewohl van affie. Maar ik geef de de footner nog niet op hoor :pray: al is het me maar voor die 20 euro.

Ik ga zeker terug naar de winkel als ik geen baby zachte voetjes krijg en oh ja ik ben berieid om mijn voetjes te laten zien. Misschien ook even mailen naar footner :think:

dank voor de reacties dames. :-*

rhiannon nog even ik heb de verpakking weg gegooid, maar ik schrok wel een beetje van de chemische toestanden die er in zitten. Zeker 6 regels vol meuk zat erin. Ik begon me bijna af te vragen of het wel samen kan met bv :wink:

:think: