eeh.... wat is er nu gebeurd??

Pfff… ik ben even helemaal :shock:

Wilde net naar bed gaan, ik moest nog even plassen, dus dat deed ik.

Ik was klaar, stond op, voelde heel lichtjes een soort knapje en ineens leek het wel alsof ik in mijn broek plaste… :oops:

Nou heb ik de laatste tijd al wel wat last van urineverlies (erg irritant…), maar dat gaat echt om drupjes. Dit was best veel, voelde het langs mijn benen omlaag lopen. En het rook niet als urine, zeg maar (sorry voor de details… :oops: )

Zou dit het breken van de vliezen zijn???

En zo ja… wat nu??

Manlief heeft nachtdienst, ben alleen thuis… :frowning:

Groetjes, Marieke

Pfff… nu krijg ik ook een beetje buikpijn… maar dat kan ook even van de stress zijn… :?

jeetje zeg het klinkt naar mijn idee toch als gebroken vliezen…en dan buikpijn :shifty: Gezien je termijn hoop ik echt dat het vals alarm is!

Ik duim voor je en hoop dat je de nacht rustig door bent gekomen :pray:

:shock: oei… dat klinkt inderdaad als gebroken vliezen… helemaal omdat het niet als urine rook, en vruchtwater heeft toch wel een heel ‘eigen’ geur…

Hoop dat je toch voor de zekerheid, zeker gezien het aantal weken dat je zwanger bent, de VK even hebt gebeld… vervelend dat je man dan net nachtdienst heeft, denk dat je je dan heeel alleen voelt :hug:

:pray: dat je zometeen vrolijk komt vertellen dat het vals alarm was en je ‘gewoon’ nog niet helemaal was uitgeplast :wink:

Hoe is het afgelopen?

Heb je nog contact gehad met de vk?

Want dit klinkt idd als het breken van de vliezen

Jeetje, ik las je andere bericht net ook al. Ben heel benieuwd hoe het is afgelopen…

l :shock: klinkt idd als gebroken vliezen

Pffff… ik schrok dus ook :shifty: !

Marieke is een vriendin van mij, dus heb haar net meteen effe gebeld. Maar gelukkig bleek het geen vruchtwater te zijn :thumbup: ! Kreeg net haar man aan de lijn (zelf zit ze bij de kapper :lol: ).

Ze is wel zowat de hele nacht in het ziekenhuis geweest, CTG gehad, hartje gehoord en van de dokter mocht ze weer naar huis. Het was inmiddels al bijna ochtend.

Marieke, hoop dat je het niet erg vindt dat ik dit effe hier meld :wink: ; hoeven ze hier niet meer bezorgd te zijn!

Groetjes, Anne

Oef! Gelukkig maar! Thanx AnneK :thumbup:

(bij mij waren toen wel de vliezen gebroken -daarom heb ik ook niet gereageerd :shifty: - maar ik was toen ‘al’ 38w3d)

oef gelukkig

@AnneK wrote:

Pffff… ik schrok dus ook :shifty: !

Marieke is een vriendin van mij, dus heb haar net meteen effe gebeld. Maar gelukkig bleek het geen vruchtwater te zijn :thumbup: ! Kreeg net haar man aan de lijn (zelf zit ze bij de kapper :lol: ).

Ze is wel zowat de hele nacht in het ziekenhuis geweest, CTG gehad, hartje gehoord en van de dokter mocht ze weer naar huis. Het was inmiddels al bijna ochtend.

Marieke, hoop dat je het niet erg vindt dat ik dit effe hier meld :wink: ; hoeven ze hier niet meer bezorgd te zijn!

Groetjes, Anne

Oh wat een ontzettend fijn nieuws Annek.

Ik maakte me dus vannacht echt serieus zorgen.

Marieke, fijn zeg geen gebroken vliezen, lekker uitrusten vandaag meis :hug:

Hoi,

dank jullie wel voor de berichtjes en Anne voor de update :wink:

Manlief vroeg zich al af hoe jij dat nou zo snel wist, hahaha!

Ja, vannacht was ik dus wel even in paniek hoor… gebeurt er natuurlijk net zoiets als ik alleen thuis ben…

ben wat op internet gaan snuffelen, maar ja, dat moet ik ook eigenlijk niet doen, want daar word je ook niet vrolijk van…

Intussen was ik al een uur verder, wist nog steeds niet wat te doen, manlief maar gebeld en die zei; verloskwartier bellen!!! NU!!

Dus gedaan, en zij zei: kom maar naar het zh.

Hub dus weer gebeld, die meteen naar huis en zijn moeder gebeld die kwam op ons ventje passen.

Wij naar het zh, meteen onderzocht en aan de CTG, met de baby gelukkig alles goed (alleen ontzettend eigenwijs, want elke keer als ze het hartje gevonden had en ze die band vast wou zetten, ging ukje2 weer verliggen :inlove: )

Test gedaan, bleek geen vruchtwater te zijn, gelukkig!

Maar wat het dan wel was?!?!?! :think:

Verpleegster dacht misschien iets van wat slijmverlies ofzo… maar dit was echt waterachtig.

De gyn die dienst had zou nog langskomen, was bij een bevalling, dus ben een beetje in slaap gevallen. Rond 7u kwam er een verpleegster zeggen dat ik naar huis mocht.

Ik zei; maar de gyn is nog niet geweest.

Dat hoefde ook niet, zei ze, want de vliezen waren niet gebroken.

Vond dat wel raar, want die eerste verpleegster zei dus dat ik pas naar huis mocht nadat de gyn geweest was… :eh:

(had dus net zo goed veel eerder naar huis gekund…)

Mocht er weer zoiets gebeuren, dan moet ik wel weer terug komen.

Dus…

En had idd voor vanmorgen een afspraak bij de kapper staan, ben met mijn slaperige hoofd gewoon naar toe gegaan, had wel even behoefte aan even iets leuks voor mezelf :wink:

Als je haar maar goed zit he!!!

Dus heb nu mijn eeuwige staartje ingeruild voor kort koppie :mrgreen:

A.s. maandag trouwens de 30-weken-echo, dus wel fijn dat er snel weer controle is!

Groetjes, Marieke

Ohja, en verder ook geen buikpijn meer gehad, was denk ik ff gewoon een stress-reactie ofzo???

Heb net ons ventje in bed gelegd… en duik er nu ook in :zzz:

Fijn dat alles toch goed lijkt te zijn en het geen gebroken vliezen waren

Ik ben ook hel erg blij voor, ik had zo met je te doen vannacht.

Zat maar te denken dat arme schaap helemaal alleen thuis kindje natuurlijk op bed, misschien niemand om je oudste op te vangen.

Gelukkig allemaal vals alarm.

En gelukkig je moeder in de buurt voor je manneke.

Ik weet ben nogal snel bezorgd :oops:

:-*

@mamma van sharondenise wrote:

Ik ben ook hel erg blij voor, ik had zo met je te doen vannacht.

Zat maar te denken dat arme schaap helemaal alleen thuis kindje natuurlijk op bed, misschien niemand om je oudste op te vangen.

Gelukkig allemaal vals alarm.

En gelukkig je moeder in de buurt voor je manneke.

Ik weet ben nogal snel bezorgd :oops:

:-

Wat een lief berichtje!!! :-

Gelukkig is alles goed! :thumbup:

Groetjes, Marieke