lachen man, dat discussieforum, met die missende edit-knop…raak ik per ongeluk een toets aan, denkt iedereen gelijk dat ik heel har dloop te schreeuwen (of dat ik slechtziend ben).
eens bij die kim vragen of we van die vage regels af kunnen :mrgreen:
ow ja, en de quote is ook vernaggeld. maar ja, die kan ik ook niet aanpassen.
Ook een optie: even een modie een pb sturen om het te fixen, zo gebeurt
@~Melanie~ wrote:
Ook een optie: even een modie een pb sturen om het te fixen, zo gebeurt
zou kunnen, maar ik ben zelf meer van ‘geef ze een hengel ipv een vis’ iets met onafhankelijkheid en zelfredzaamheid en zo, ipv voor elk wissewasje een modie moeten vragen of ze je fouten willen herstellen. + dat ik het gewoon echt een stom idee vind dat je dingen die uit jouw toetsenbord komen niet gewoon kunt aanpassen. Dat je niet kunt denken: hmmm, dat was wel heel ongenuanceerd, dat pas ik even aan. Of in het relatie-topic: hmmm, ik was toen natuurlijk heeeel boos, maar ik hoef eigenlijk niet voor de rest van mijn leven online te hebben staan dat ik mijn baas een zak vind omdat ie er met de stagaire vandoor is gegaan…
maar goed, we gaan offtopic, geloof ik. dat mag ook niet.
Ik heb dit even afgesplitst om het discussietopic niet te vervuilen.
Ik snap je gevoel daarin, het Ãs ook gewoon niet leuk, het was toendertijd een beslissing die genomen werd omdat er flink misbruik werd gemaakt van de editknop.
Verhalen werden zwaar verdraaid, posts van users werden flink verdraaid en daar zijn aardige ruzies van gekomen.
Dat is de reden geweest van die beslissing en ja, dan krijg je helaas dat de mensen met goede bedoelingen daar ook de dupe van zijn.
Het neemt niet weg dat mensen die écht heel erg zitten met wat zij geschreven hebben naar ons toe kunnen komen voor verwijdering en in jouw geval met wat er nu net misging is er zéker geen probleem om het weer recht te zetten, onze pb boxen staan wagenwijd open voor dit soort dingen.
@~Melanie~ wrote:
Ik heb dit even afgesplitst om het discussietopic niet te vervuilen.
Oeh.. zal ook goed vallen gok ik zo.. :inlove: 8)