Edelsteenkralen/Geboortesteenkralen

Weet er misschien iemand of er een (web)winkel bestaat die geboortesteenkralen per stuk verkoopt?

Kijk eens bij edelsteen/mineraal webshops.

Vaak kun je strengen kopen van diverse stenen die je dan zelf verder kan knopen e.d.

Ook kun je kijken op beurzen in edelstenen/mineralen en vaak zie je ook wel kraams op de markt of de wat grotere rommelmarkten die losse stenen om zelf te kunnen verwerken verkopen.

Ik heb sites gevonden waar je een ‘heleboel’ (>5) stenen tegelijk kunt kopen, maar ik heb er echt maar vijf nodig en dan vijf verschillende (van andere maanden)…wil ze dus liever los kopen. En dan liefst ook al als een kraal, want anders kan ik er nog niet zoveel mee. :oops:

Nienke,

Ik ben er ook al op zoek naar geweest en ik heb nog minder nodig en kan het ook niet vinden. Ook niet zoals jij het beschrijft als een kraal…ik wilde er een armband van maken maar meestal is het een ruwe steen of met een hanger er aan voor aan een ketting.

Als ik wat tegenkom dan zeg ik het je gelijk…

Edelsteenkralen punt nl.

Hmm ja daar hebben ze wel, maar 2 van de 3 die ik zoek hebben ze dus niet :think:

Had daar volgens mij al eens eerder gekeken en volgens mij in het verleden ook al eens wat besteld omdat ze niet zo heel duur zijn.

@Sweet-Love wrote:

Edelsteenkralen punt nl.

Die had ik ook gevonden, maar daar hebben ze geen tanzaniet of turkoois en geen smaragd…

@Nienke123 wrote:

@Sweet-Love wrote:
Edelsteenkralen punt nl.

Die had ik ook gevonden, maar daar hebben ze geen tanzaniet of turkoois en geen smaragd…

Hetzelfde hier dus…ze hebben veel maar niet alles :?

Check eens of er mineraal beurzen in de buurt zijn, vaak worden deze georganiseerd door geologische clubs.

Daar kun je vaak, niet al te duur, losse rijgsteentjes of slitkraalarmbandjes kopen.

Waar je trouwens ook nog kunt kijken zijn fournituur/hobby zaken die steentjes verkopen om kleding te decoreren.

Daar kun je vaak ook “swarovski” steentjes/kraaltjes kopen waar vaak edelstenen voor gebruikt worden.

Stenenwereld?

crystalwebshop?

inspiredbygemstones?

Ik weet het niet, ik kocht bij de drie bovenstaande altijd.

Probleem is alleen dat ik het voor kerst moet/wil hebben… Dus voor een beurs een beetje kort dag helaas… Sites ga ik even bekijken SL. :slight_smile:

Stenenwereld verkoopt wel het soort kralen dat, maar daar moet je ze ook per veel kopen…jammer is dat, want ze hebben wel mooie kralen. Zelfde voor inspiredbygemstones, al hebben ze daar sommige wel weer per stuk…maar daar hebben ze weer veel van wat ik nodig heb niet…

Heb inmiddels wel een site gevonden waar ze armbanden maken met Swarovski kristallen in geboortekleuren…is wel niet helemaal wat ik zoek, maar dan ben ik in ieder geval wel ‘compleet’ qua soorten stenen/kleuren…

ik moet even denken hoe het heet… vriendin van mij (of ja haar schoonmoeder) verkoopt dit…

help me anders even herinneren…

Hier, in Elburg, zit een edelstenenwinkel en andere stenen.

Of hij ze ook los verkoopt of kralen durf ik je niet te zeggen. Ik weet niet of je (misschien toevallig) in de buurt woont. Of anders een belletje plegen en vragen of ze bepaalde soorten hebben.

Edelstenen zoeken op sterrenbeeld.

spiritualgarden punt nl

oosterse-artikelen punt nl

mamakado punt nl

semoea punt nl

Ik had hier een zwangerschapssteen gekocht.

@ingelke wrote:

mamakado punt nl

Daar gaan we waarschijnlijk bestellen…alleen gebruiken ze bij wat wij gaan bestellen Swarovski kristal…en dan in bepaalde kleuren.

@Nienke123 wrote:

@ingelke wrote:

mamakado punt nl

Daar gaan we waarschijnlijk bestellen…alleen gebruiken ze bij wat wij gaan bestellen Swarovski kristal…en dan in bepaalde kleuren.

Daar hebben ze mooie dingen.

Ik heb een geboorte steen met mijn zoontje zijn naam vandaar en een ashangertje.

Net ook weer iets besteld daar, nu geven ze vandaag nog 12% korting.

12DEC12

Tnx! Heb daar gister een armband besteld. :slight_smile: Helaas geen edelstenen dus, maar Swarovski kristal in geboortekleuren, maar grote kans dat ik meer waarde hecht aan waar het precies van gemaakt is dan degene waar het voor is…