Eczeem????

dit kan echt heel goed door de narcose komen

of misschien de paracetamol die hij heeft gehad

@knollie1 wrote:

dit kan echt heel goed door de narcose komen

of misschien de paracetamol die hij heeft gehad

En hoelkang duurt dat dan??? enzo, kan je me misschien wat meer vertellen of een ander iemand :wink: :angel:

Geen idee hoe lang het duurt. Ik zou het in ieder geval wel aangeven bij de nacontrole. Of maandag naar de poli bellen. Daar hebben ze het denk ik wel vaker meegemaakt.

@cees77 wrote:

Geen idee hoe lang het duurt. Ik zou het in ieder geval wel aangeven bij de nacontrole. Of maandag naar de poli bellen. Daar hebben ze het denk ik wel vaker meegemaakt.

We moeten maandag naar de poli dus ga ik het meteen ff vragen :):slight_smile:

oh nooit aan gedacht idd dat hij onder narcose was geweest…

Zelf ben ik na ma onder narcose geweest voor de curettage en ik stond na een dag volledig van top tot teen onder het eczeem :?

Heeft bij mij een dag of 3/ 4 gezeten geloof ik toen… maar ik heb niks kapot gekrabt dus geen infectie, dat scheelt natuurlijk wel.

Dus dat kan het ook nog zijn.

Of een pijnstiller/kalmerend middel dat hij misschien gehad heeft.

Ooh gossie, wat sneu. Lars heeft ook erg eczeem gehad. Wassen met Neutral-wasmiddel, Zarqua badspullen / washgel was hier heel belangrijk. Verder de huid vet houden met vaseline cetamacrogol (alleen vaseline sluit de huid af en ik vraag me serieus af of dat wel de bedoeling is). En een hormoonzalf. Wij hebben een zwaardere zalf (weet de naam even niet meer) meegekregen toen de hydrocortison niet zoveel meer deed. Lars heeft krabpakjes (romper) gedragen onder zijn kleding, wauw… toen ging het supergoed met zijn huid!!

Ik zou ook op zijn voeding gaan letten! Misschien reageert hij op iets allergisch. Bij Lars zagen we duidelijk dat melkproducten, kiwi niet goed vielen.

Sterkte met hem!!