Echtpaar en kleinkind overleden na aanrijding

Uit de Volkskrant:

Door een verkeersongeval in Meijel (Limburg) zijn zondagochtend drie fietsers om het leven gekomen. Het gaat om een echtpaar en een kleinkind. De politie heeft de bestuurder van de auto, die ongedeerd bleef, aangehouden. .



Het ongeval gebeurde op de Heldensedijk toen een auto uit de bocht vloog en de 67-jarige man uit Meijel, zijn 64-jarige vrouw en hun 2-jarig kleindochtertje uit Heesch raakte. Een traumahelikopter werd ingezet, maar voor de slachtoffers kwam de hulp te laat.



De auto reed volgens een woordvoerder van de politie eerst door een heg langs de weg, kwam daardoor op het fietspad terecht en raakte daarbij de drie fietsers. Die overleden ter plaatse. De auto kwam vervolgens in de berm aan de linkerkant van de weg tot stilstand.



De politie heeft de bestuurder van de auto, een 32-jarige Pool die ongedeerd bleef, aangehouden. .







:kaars: :kaars: :kaars:

Vreselijk… :cry:



:kaars: :kaars:

Het is echt verschrikkelijk. Ons hele dorp is in rouw. Bij de vrouw die haar kindje en ouders is verloren heb ik vroeger in de klas gezeten. Haar ouders waren bekende van bijna iedereen hier. Ik weet me geen weg met mijn gevoel. Ik kan alleen maar aan hen denken en tranen lopen al heel de week. Ik vind het zo erg.



:kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

Ja vreselijk verdrietig, geen idee hoe je hier als moeder en vader weer bovenop moet komen.



:kaars: voor opa, oma en kindje :kaars:

Ook van mij een kaarsje voor deze lieve mensen :kaars: we woonde in dezelfde buurt. Een groot verlies en zo triest…