echte boom, met of zonder kluit?

ik pak altijd met omdat men zegt dat de naalden dan langer blijven, heb eigenlijk geen idee of het echt zo is maar kan me er wel iets bij voorstellen.



dit jaar geen boom hier, heb geen zin om dadelijk dana onder een boom met kapotte ballen te vinden :shifty:

Versier het wel op een andere manier hier in huis :mrgreen:

hihi leuk gaia, ip zou je dat ook moeten kunnen doen zo met kluit natuurlijk :mrgreen:

We hebben met kluit. Ik moet er wel bij zeggen dat we tot nu toe altijd een

mini-boompje hebben vanwege ruimtegebrek. We hebben vorig jaar

een mooie (en dure) gekocht bij de intratuin. Na de kerst met pot en al

in de tuin gezet. Hij doet het nog steeds en is zelfs uitgelopen :slight_smile:

Hopelijk blijft-i t straks ook doen als hem weer binnen zetten :pray:

Met!

Zo rechtstreeks bij de kerstbomenboer :wink: uit de grond.

Ik vind dat gesjouw en geprik EN dat hij altijd toch een beetje scheef staat juist wel wat hebben 8) .



Maar wanneer zetten jullie 'm neer? En tot hoelang blijft ie staan?

Bij mij zo’n beetje rond de 3e Advent en hij blijft zeker tot 3 koningen staan (6 januari).



En daarna mag hij in de tuin naast zijn collega staan!

Heb voormet gestemd, omdat de naalden beter blijven zitten als er een kluit aanzit. Das mijn ervaring, wel goed nathouden natuurlijk, maar dat lijkt me vanzelf sprekend

Zodra sinterklaas weg is mag hij bij ons de kamer in. Deze keer dus na de 7e aangezien we het die dag nog bij op aen oma vieren. De 8e komen de ballen uit de kelder :mrgreen:

@mv2kids wrote:

maar hoe geef je dat ding dan toch water als je alleen zo’n standaard/kruis eronder hebt??? Ik heb hem altijd met kluit gehad, maar het is zo’n gesjouw… en idd altijd scheef :wall: :wall: :wall:




dat van ons is een kleine bak waar je hem in vast schroeft en daar kan je dus water in doen.



wij hebben deze bij hornbach voor 12,50 gekocht en het is maar een klein ding waar je eventueel nog een doek of kleed om kan doen zodat het mooi uitziet

Altijd met kluit, we hebben alijd een hele grote tot aan het plafond en voor mijn gevoel staat ie dan steviger. Of het ook echt zo is? Hij overleeft de katten elk jaar wel hihihi