echt warme leren laarzen-vraagje voor de uggskenners

Ik weet dat er eerder een topic over is geweest, maar ik kan hem niet meer vinden :oops:

Ik werk tegenwoordig op vrijdag bij de kleuters, echt ontzettend leuk maar oooo ik had zo’n koude tenen bij het buitenlopen.

Ik wil dus heel graag echt warme leren laarzen gaan kopen… maar welke? Ik wil ze wel gewoon aan kunnen doen, dus geen moonboots ofzo. Ik zie wel gevoerde laarsjes, maar zijn die echt warm? Ik vind Uggs echt afschuwelijk, sorry, maar ze schijnen wel echt heerlijk warm te zijn. Nu las ik dat er ook gladleren uggs zijn, heeft iemand hier ervaring mee?

Uggs zijn zoooo warm!

Uggs heeft echt veel meer dan gewoon alleen maar die boots hoor.



Ik heb Uggs Lonnie, mooie zwarte laarzen en superwarm.



Dit model maar dan zwart:







Ik vind uggs ook niet mooi maar heb ze wel :oops: ook een leren variant, wel een andere…heerlijk warm.

Een vraagje voor de uggskenners:



zijn deze gevoerd? Deze vind ik wel mooi!

het zijn de uggs amberlee woman.

De juf van onze dochter zweert bij de Ugg Brooks Tall. Die zijn echt warm en smoelen ook nog. De bovenkant is ook om te slaan zodat je een bontje ziet.

(ook in het zwart)



Ik wilde ze zelf ook maar 38 was mij te klein en 39 te groot en te lomp bij mij. Erg jammer want ik vond dit model het mooist van Ugg.



Ik heb nu heel warme voetjes in Chameau’s :thumbup:

karin2: zulke heb ik afgelopen zomer op de kop getikt op de blauwvinger! voor 20 euro van mexx! en ze zijn zoooohooo lekker warm. K heb ze alleen in het wit, ze waren er niet meer in het donkerblauw of grijs in mijn maat! maar voor die prijs en warme voeten… kan mij niet schelen dat ze wit zijn.



mamaartje: ook op het plein zijn zeheerlijk> Sta namlijk ook bij kleuters…en ook regelmatig te blauwbekken op het plein.

In mijn echte uggs heb ik nog steeds koude voeten helaas :wall:



Ik heb bruine met lekker bontje gevoerd.



Petri

Oh dat is een tegenvaller Petri!



Ik heb Uggs cardigan (gebreide) en daar kan ik zelfs met blote voet in, door sneeuw lopen en dan nog heb ik geen koude voeten.



:inlove: Ik ga straks nieuwe ophalen, de Uggs bailey button triplet (maar dan donkerbruine):inlove:



@mamaartje wrote:

Een vraagje voor de uggskenners:



zijn deze gevoerd? Deze vind ik wel mooi!

het zijn de uggs amberlee woman.






Heb geen ervaring met deze helaas…

:oops:

Ik vind de cardy boot van Uggs zoo leuk… maar zoooo duur… :cry:

@~Marion~ wrote:

Ik vind de cardy boot van Uggs zoo leuk… maar zoooo duur… :cry:






Die vallen best tegen hoor, vind ik persoonlijk…

Daarom heb ik ze omgekruld en gebruik ze als slof… :oops:







Ik heb nu overigens niet de triplet Bailey maar de enkele Bailey button Uggs sinds eergister, gehad van mn vriend.



Ik heb Shabbies en die zijn wat minder lomp (sorry) dan UGGs. Die van mij zijn al 2 jaar oud en niet meer verkrijgbaar (suede met lammy voering), maar er is nu wel iets vergelijkbaars te koop. Wel duur!!





Na twee jaar zien die van mij er nog best goed uit, hoewel ik ze zelden heb geborsteld en gesprayed. Loop er nog steeds met veel plezier op en heb nog altijd heerlijk warme voeten. Ben elk najaar weer blij dat ik ze weer aan mag :slight_smile:

volgens mij zijn alle uggs gevoerd :think:

Zelfs slippers…met schapenvacht :silenced:

Ik vind Uggs zo gaaf, maar helaas zit er hier in de buurt geen winkel waar je ze kan kopen.



Heb gister Ecco laarzen gekocht. Supe rwarm en lopen heerlijk.



Maar ohhh ik blijf kwijlen bij de Uggs.

heb bij de C&A pas lekkere half hoge laarsjes gekocht met een bontje binnenin

echt zooooo lekker warm :dance:

Ik ben overstag gegaan en heb deze gekocht :inlove: Ik ben er echt superblij mee ze zijn zooooo warm, waterdicht en voor Uggs vind ik ze nog best aardig (ik ben niet zo’n fan van die slofmodellen :oops: )

Ik vind ze super mama Maartje! Ik ga ze morgen ook kopen… Ik heb ze vandaag gepast, en ze zitten heerlijk. Volgens mij lopen ze ook heel erg lekker?

Hee de Brooks Tall, ook mijn keuze :wink: Ben je bij Arendonk geweest ?

Gegarandeerd warme voetjes hoor :thumbup:

Ze lopen echt vurukkuluk :inlove: :inlove: ik ben er echt iedere dag zooo blij mee. Ik ben er vorige week speciaal voor naar de bijenkorf gereden en ze hadden ze gelukkig nog in mijn maat. Ik wil nu eigenlijk ook de sloffen (en de handschoenen :silenced: )… Ik ben helemaal om, van een uggshater een uggsfan geworden :lol:

Ja, ik ben er ook erg blij mee! :inlove:

Ze lopen inderdaad heerlijk! :thumbup:



En ze zijn heerlijk warm! :thumbup: