…wachten tot het maandelijkse feestje doorzet…
Als je nou gelijk ongesteld zou kunnen worden de dag bijv. na je laatste pil, zou beter zijn.
Maar niet dat je er 4-5 dagen op moet wachten, echt irritant.
En daar voorafgaand hoofdpijn hebben of zelfs migraine… dat is echt heel k*t…
Waarschijnlijk zet het pas vrijdag door en dat is dan op mijn 2e werkdag sinds ik mama ben. En dan moet ik er staan, want die jongeren voelen het aan, als je je niet echt lekker voelt…
Sjoh ik heb even lekker doelloos en zinloos gekletst uuh gezeurt…
:hug: :hug: sterkte met afwachten. Wat het vooral vervelend maakt, als ik het zo lees, is dat je hoofdpijn en migraine krijgt voorafgaand aan je periode :thumbdown: Als je standaard 4/5 dagen na de laatste pil ongi wordt, is het zonder die bijwerkingen niet zo’n probleem, toch?
Daar heb je gelijk in, maar vind dat er tegenaan hangen ook heel vervelend. Heb al 2 dagen hoofdpijn…
Als de ongi doorzet is de hoofdpijn weg!
hey lastig zeg, als je je zo rot voelt.
Ikzelf heb de aandoening Endometriose… dus als je zegt ik voel me zo rot eronder kan ik me meer dan indenken.
Lekker relaxen als je moment er voor hebt, als je buikpijn hebt een warme kruik…
:hug:
:hug:
:hug: :hug: :hug:
Niet alleen het wachten is niks, het feestje is nog minder … Zit er volop van te genieten op het moment ! :evil: neemt nog maar eens een ibu
heb ik ook altijd, maandags de laatste pil en dan vrijdags ongi… de dagen daartussen voel ik me k*t (moe, sjaggie enz)
Dat ‘er tegenaan hikken’ is zwaar irritant :wall:
sterkte :hug:
hier al weer de laatste dagen maar ken vandaag niks hebben die kleine werkt op me zenuwen bahhh wou dat die hormonen is ergens anders gingen wonen!
Joepie het is doorgezet, de hoofdpijn en zeurbuikpijn is over!
Geef me nu maar: spekjes, magnum, chocola, worst, chips, waterijs etc. etc. :drool: :drool:
@Anita-1982 wrote:
Joepie het is doorgezet, de hoofdpijn en zeurbuikpijn is over!
Geef me nu maar: spekjes, magnum, chocola, worst, chips, waterijs etc. etc. :drool: :drool:
Je word bedankt, me vriend las mee… en ik moet nu naar de winkel iets in die trant halen! :eh: :lol:
@Sweet-Love wrote:
@Anita-1982 wrote:Joepie het is doorgezet, de hoofdpijn en zeurbuikpijn is over!
Je word bedankt, me vriend las mee… en ik moet nu naar de winkel iets in die trant halen! :eh: :lol:
whahahaha is je vriend ook ongesteld? :mrgreen:
@hermione wrote:
@Sweet-Love wrote:@Anita-1982 wrote:Joepie het is doorgezet, de hoofdpijn en zeurbuikpijn is over!
Dat dacht ik gelijk haha :oops: :lol: :lol:
@hermione wrote:
@Sweet-Love wrote:@Anita-1982 wrote:Joepie het is doorgezet, de hoofdpijn en zeurbuikpijn is over!
Haha, soms lijkt hij wel een vrouw hoor! Hij heeft ook echt maandelijkse dingen dat hij chagerijnig is, maar hij zegt dat ie nooit ongesteld is dus hahahahaha!
@marloes vip wrote:
Balen he, wachten op je ongi. Mag ik vragen waarom je dan niet gewoon je pil doorslikt? Mijn gyn vertelde me dat je die gerust door kan slikken en dat het geen kwaad voor je lichaam kan, maar dat veel vrouwen een stopweek inlassen om de bevestiging te hebben van een ongi. Mijn man heeft dit zelfs nagevraagd bij de defensie-arts en die bevestigde dit. (had geen zin in ongi als hij na een week werken thuis was :mrgreen: ) dus toen heb ik de pil een aantal maanden doorgeslikt tot ze voorgoed de kliko in gingen. Nu trouwens aan de minipil en die bevalt ook prima.
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Vorige week zaterdag sloot de VK mijn kraambed af en fdaar kwam het Ac praatje weer. Ik slik de pil en ga dat ook weer doen. Toen vertelde de VK mij ook dat je gewoon kunt doorslikken en helemaal geen stopweek hoeft in te lassen. Wel kan je zo nu en dan spotting hebben en dan zou je even een stopweek moeten inlassen.
WAT EEN FEEST! Ik ga dat dus écht wel doen en ben klaaar met dat ongesteld worden! JIEHA!
Zit in hetzelfde schuitje…ik ben net nog ff met ryan naar de ah gefietst…(Heb nu festini perenijsjes in de vriezer,heb al een twix op en een pak chocomelk ohja ook een doosje aleve gekocht)…Zit hier nu stront saggie, barstende koppijn. Morgen moet het doorzetten anders wordt ik gek!! :shifty: :shifty: Verder gaat het volgens mij goed :lol: 8)
I love kok :inlove:
I love you all.
Echt geweldig, al dat medeleven en erkenning en herkenning. Super!
Hier ook aan het wachten op die maandelijkse ettertjes. :roll:
Al van maandag hoofdpijn, rugpijn en chaggie zijn. (het heeft geen naam :silenced: )
Ik denk dat hubbie met veel plezier naar zijn werk vertrekt. :mrgreen: :oops:
Balen he, wachten op je ongi. Mag ik vragen waarom je dan niet gewoon je pil doorslikt? Mijn gyn vertelde me dat je die gerust door kan slikken en dat het geen kwaad voor je lichaam kan, maar dat veel vrouwen een stopweek inlassen om de bevestiging te hebben van een ongi. Mijn man heeft dit zelfs nagevraagd bij de defensie-arts en die bevestigde dit. (had geen zin in ongi als hij na een week werken thuis was :mrgreen: ) dus toen heb ik de pil een aantal maanden doorgeslikt tot ze voorgoed de kliko in gingen. Nu trouwens aan de minipil en die bevalt ook prima.
Ow daar hoef ik geen pms voor te hebben om zo te snaaien, of ik heb gronische pms maar dat hoop ik niet voor de mensen om me heen. :mrgreen: