echt te erg voor woorden

In Zeist is dinsdagavond een hoogzwangere vrouw mishandeld. Dat heeft de politie woensdag bekendgemaakt.

De 31-jarige vrouw uit Zeist liep met boodschappen over de Antonlaan. Ze vroeg aan vier jongens die op het voetpad stonden, of ze even mocht passeren.

Daarop schopten de jongens haar en raakten ze ook de buik van de vrouw. Daarna verdwenen ze. De vrouw, die dertig weken zwanger is, heeft zich laten onderzoeken door een arts. Vooralsnog lijkt het kind van de vrouw in orde te zijn.

:cry: :cry: vreselijk hard he toch … kribels en kronkel in mijn maag niet te verwoorden hoe erg dit is, zo onterecht :?

:cry:

:shock: :x :evil: :cry: Is toch niet te geloven… Echt te triest voor woorden… Ophangen aan hun kl*ten als ze ze te pakken krijgen, echt… :evil:

echt ik snap niet hoe mensen zoiets kunnen doen, zo moeilijk is het toch niet om gewoon even een stap opzij te doen…

sommige mensen hebben echt een rare kronkel in hun hoofd :shock:

jeetje echt stelletje :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

walgelijk. het zal je zoon maar wezen. :evil:

als ik dit ooit van mijn zoon te weten zou komen dan is hij toch echt niet jarig :evil: :evil: niet normaal, bah!!

dit zou je gewoon moeten vervolgen voor mishandeling en in gevaar brengen van een leven. en dat onhangen van crien vind ik ook wel wat :twisted:

is er nou echt niks meer heilig??? sjonge zeg… als je zo laf moet zijn om een zwangere dame zo toe te takelen omdat ze vriendelijk vraagt er even langs te mogen, waar moet dat dan heen???

Waar gaan we heen zeg :evil:

:cry: :cry: ongelovelijk gewoon te ziek voor woorden.

Je mag niet eens meer vragen of je mag passeren en je wordt al in elkaar gemept. Hopelijk worden de jongens gepakt en mogen ze een tijdje brommen (nederland kennende krijgen ze een waarschuwing foei niet meer doen en een taakstraf van 20 uur ofzow)

:evil: :evil: :evil: :naughty: :hand:

Belachelijk! :naughty: :frowning:

Ja, te erg voor woorden. Hier is vorige week een vrouw van 60 zomaar met een mes gestoken en twee dagen later een 63-jarige man die zijn hondje uit liet in zijn nek gestoken. Dader er als een haas vandoor…

Je vraagt je af wat zo iemand bezielt… :roll:

@angie72 wrote:

Ja, te erg voor woorden. Hier is vorige week een vrouw van 60 zomaar met een mes gestoken en twee dagen later een 63-jarige man die zijn hondje uit liet in zijn nek gestoken. Dader er als een haas vandoor…

Je vraagt je af wat zo iemand bezielt… :roll:

goh… wonen we in dezelfde plaats?

Bij mij in de buurt is dat gebeurt :wink:

Vreselijk om zo in deze stad te wonen…

:o :twisted: Echt niet normaal.

Ik hoorde het op de radio. Dacht meteen, straks is het iemand van KOK…

Maar inderdaad, waar gaat dit heen?

Hoe haal je het überhaupt in je hoofd om zoiets te doen?

En inderdaad, het zal je zoon maar zijn.

Kan me er gewoon niet eens een voorstelling van maken hoe zoiets gebeurd.