Echt scheiden

Wie heeft het nieuwe programma van Natasja Froger gezien? Het heet echt scheiden, programma van RTL.

Hoe kun je het je kinderen aan doen, ik snap het werkelijk niet. Afgelopen woensdag was de eerste uitzending. Ik ben benieuwd wat jullie er van vonden…

Ik had die man er allang uit gegooid.

Wat een andere relatie beginnen? Maar het kan niet daar wonen? Ja pech!

Ik ga niet met iemand samen wonen, en al helemaal niet besparen op dingen,

voor hem zodat hij naar zijn vriendin kan… en daar de plantjes buiten kan zitten terwijl ik met de kids zou zitten… Nee echt niet!

Ik snapte die vrouw niet zo erg… Was het nou pas aan de gang maar was al meer dan 2 jaar had die vent allang het huis uit gemieterd

en idd besparen zodat hij naar zn vriendin kon… Ik zou juist al het geld over de balk gaan smijten hahahaha wat nou inhouden zodat hij daarheen kan :naughty:

Ik vond haar nogal naïef (heb even gekeken).

Maar goed op deze manier je scheiding te delen met jan en alleman zou ik zelf niet zo snel doen. Dat soort programma’s vindt ik een beetje zielig.

Maar goed dat is mijn mening.

Ik vind het met name zielig voor de kinderen… Die kiezen er niet voor…

Een collega vertelde het mij, ik heb er zelf niet nagekeken.

Ik had die vent er al lang uitgeschopt en zeer zeker niet zuinig aangedaan zodat hij naar zijn vriendin zou kunnen gaan :twisted:

( Liefde maakt blind zeggen ze en sommige mensen doen toch veel om hun geliefde bij hun te kunnen houden)

Vind het ook zielig voor de kinderen, kinderen hebben er niet omgevraagd en dan ook nog je hele verhaal doen op tv.

Hoe worden ze nu allemaal niet nagekeken door de mensen daar waar ze wonen.

@Kwakje wrote:

Ik vond haar nogal naïef (heb even gekeken).

Maar goed op deze manier je scheiding te delen met jan en alleman zou ik zelf niet zo snel doen. Dat soort programma’s vindt ik een beetje zielig.

Maar goed dat is mijn mening.

ik zou er inderdaad ook niet voor kiezen dat op tv te doen.

Maar goed… tis wel een bietje een apart stel :shifty:

Ik heb een klein stukje gezien en dacht eerst dat ik het niet gehoord had, maar hij had inderdaad al een nieuwe vriendin, maar kon daar nog niet wonen. Wat een treurige toestand en dat allemaal op tv. Zou mijn keuze niet zijn hoor.

Was ook al zijn 2e scheiding …

volgens mij houdt zij nog zooo intens veel van die man! erg sneu… maar ook sneu om dat zo op tv te moeten doen! :oops:

Wat een leeghooft van een vent zeg :thumbdown: Eigenlijk mag die vrouw wel blij zijn dat ze van hem af is.

Hij laat zijn kinderen in de steek leek het. De kindjes zijn niet echt welkom bij zijn nieuwe vriendin. Belachelijk. En toen hij daar lekker in een restaurant biefstuk zat te eten en zijn ex met de kindjes thuis. Ex moet nog steeds bezuinigen zodat hij bij zijn nieuwe vriendin kon wonen. Bah.

ik zag een voorstukje op tv, ik weet niet wat er met dat gezin aan de hand was maar kom op…

ik vind het echt achterlijk dat dit een tv programma is…

alsof een scheiding voor kinderen al niet traumatisch genoeg is, nee ook nog eens uitmelken op tv…

@ariel wrote:

Wat een leeghooft van een vent zeg :thumbdown: Eigenlijk mag die vrouw wel blij zijn dat ze van hem af is.

Hij laat zijn kinderen in de steek leek het. De kindjes zijn niet echt welkom bij zijn nieuwe vriendin. Belachelijk. En toen hij daar lekker in een restaurant biefstuk zat te eten en zijn ex met de kindjes thuis. Ex moet nog steeds bezuinigen zodat hij bij zijn nieuwe vriendin kon wonen. Bah.

Idd. Wel lekker uit eten kunnen gaan maar ex moet bezuinigen met boodschappen.

Ik vond hem een vreselijke horkige fietsbel. tjonge zo ga je toch niet met je vrouw om?

(Zou echt op hem afknappen als ik zijn vriendin was maar goed :silenced: )

En die vrouw, tja ze mocht wel wat meer haar stem laten horen. Vond haar veel te soft. En ook dat ze hem zo zou terug nemen en het zijn vriendin nog meer kwalijk nam dan hem. Phff dacht: meid open je schelpen.

Ik hoop dat ze ooit nog een hele lieve man tegenkomt die goed voor haar én voor haar kinderen is.

het hele programma op zich, ja ik zou niet met mijn hele hebben en houwen op tv willen komen. Maar dat heb ik ook met die schulden programma’s, zou daar ook nooit aan mee willen doen mocht ik schulden hebben. En toch kijk ik er wel naar :lol:

Klinkt als weer een walgelijk programma op de nederlandse tv…

Wat een rare scheidingsbemiddelaar ook; zij bepaalde welke stappen het koppel ging zetten, zoals dat die man het huis uit moest. Normaal gesproken laat de bemiddelaar alle beslissingen aan het koppel over, alleen begeleid zij het geheel.

Over het koppel; ik denk dat deze vrouw op haar meest kwetsbaarste moment geconfronteerd werd met het overspel van haar man; net getrouwd en hoogzwanger. Ik snap wel dat je dan heel graag je gezin bij elkaar wilt houden. Maar dat het zo lang pikt en er zo ver in meegaat, dat begrijp ik totaal niet.

Die man kwam totaal ongevoelig naar zijn (ex)vrouw en kinderen over op mij. Hij had zichzelf overduidelijk op de eerste plaats geschoven, had m.i. weinig over voor zijn kinderen.

@Maxime wrote:

Maar dat het zo lang pikt en er zo ver in meegaat, dat begrijp ik totaal niet.

.

Ik vind het logisch… Hij heeft ervoor gekozen om voor zijn vriendin te gaan… Dus mag hij idd ‘‘tijdelijk’’ bij haar gaan wonen omdat zijn ex geen andere onderdak heeft en met 2 kinderen zit.

En dat zij zover heeft laten komen en veel heeft moeten pikken is omdat liefde blind maakt.

Ik snap 't niet…

Hoe kan je het accepteren dat je man overspel pleegt, zijn lolletje in het weekend heeft, en zelfs de kinderen al van deze absurde situatie op de hoogte brengen dat hij bij zijn vriendin slaapt die nacht…

Je zet op dat moment imo. Je eigen gevoel voorop en schiet het welzijn van je kinderen voorbij. Hoe kan het voor een kind niet verwarrend zijn?

De man komt in mijn ogen ongevoelig over , hij had eerder weg kunnen gaan ook al was het financieel misschien rot. Dan zoek je eenoplossing maar ga je niet je dan nog vrouw laten bezuinigen op dingen om je pleziertje te krijgen, en dan nog zeggen " Nee zo zie ik het helemaal niet." nee… Jij heb je roze bril op.

Dat ze zover gaat, ik zou het echt niet doen. En ja ik praat makkelijk maar mijn liefde voor mijn vent heeft grenzen. Ik kan een hoop hebben, maar vreemd gaan en daarvoor bezuiningen, mijn kinderen daardoor op tweede plaats laten zetten voor een vrouw die schijnbaar ook niet zoveel van die kids moet hebben… Nee hoepel dan maar op.

Liefde maakt blind? Steke blind schijnbaar.

Nou, dat die moeder zelf niet bedacht had dat deze situatie voor de kinderen slechter is dan een om-het-weekend-vader. Ik heb deze aflevering echt vol verbazing gekeken. How low can you go?

Vroeg me trouwens af of die nieuwe vriendin niet een uitkering of alimentatie ofzo krijgt waardoor hij niet bij haar kon intrekken :think: Dat ze dat dan meteen kwijt zou raken zeg maar en hij daardoor bij moest dragen aan haar huishouden (en dan nog de alimentatie betalen voor zijn ex en de 3 kids (2+1 van een andere vrouw)

Heel veel mensen zijn zich er niet zo van bewust hoe schadelijk het is voor kinderen…

Het is namelijk niet de scheiding zel die zoveel beschadiging oplevert…het is de spanning, de conflicten en stress voorafgaand aan en tijdens.