Echt net zwanger; wie nog meer?

Aan het zwanger zijn zelf hoef je niets te doen, dat gaat idd van zelf. Je moet alleen goed luisteren naar je lichaam. Hier mee bedoel ik, rustig aan doen wanneer je lichaam dat aan geeft. Je moet vooral genieten!!!

allereerst gefeliciteerd natuurlijk!

@Lady Girl wrote:

Vanmorgen bij de huisarts geweest… Hij zei: “Je zult zien dat het bij een zwangerschap groottendeels vanzelf gaat… Je hoeft er weinig aan te doen…”

Aan de ene kant wel grappig, maar aan de andere kant denk ik dat hij de ervaring zelf niet heeft gehad… Een bevalling gaat toch ook niet vanzelf?

nou ik geloof dat die ha van jou best wel weet waar ie over praat :wink: Ik vond dat namelijk het wonderlijkste van de hele zwangerschap: er gebeurt zo ontzettend veel in je lichaam, en daar doe je praktisch niks voor. Ik vind dat nog steeds wonderbaarlijk; teriwjl jij gewoon op je krent kunt gaan zitten, wordt er in jouw lichaam een meesterlijk proces voltooid…

En tuurlijk is een bevalling hard werken, maar ook hier word je ‘geleid’ door de natuur, je lichaam en je kindje.

fijne zwangerschap gewenst!

hey lady girl.

Van harte gefeliciteerd! Vorig jaar rond deze tijd deed ik een positieve test. Er ging ook direct van alles door mij heen, het is gewoon erg spannend en in het begin nog zo onwerkelijk want je ziet nog niets, je voelt nog niets. Maar het gaat zo snel. En alles komt wel goed hoor!

Probeer er lekker van te genieten. Voor je het weet heb je een dikke buik met een beweeglijk kindje erin, erg gezellig!

Je kunt de vk al bellen om te zeggen dat je zwanger bent en een eerste afspraak maken. Meestal is de 1e afspraak rond 9 a 10 weken zwanger volgens mij. Maar ik denk dat jij ook te maken hebt met een gyn of niet?

Hai,

ik mag 6 juni naar de gyn… ik wil hem nog best wel één en ander vragen…

En ik mag 4 juli naar de verloskundige… Mag dan gelijk een DVD van de echo meenemen… Echt spannend… Ik heb er zo’n zin in!

Ohhh, ik zou het wel van de daken willen schreeuwen… En al die mensen die met je praten…en dat ik iets anders denk dan ik zeg… Ik ben bijvoorbeeld pas nog wezen solliciteren, het was ook niet iets voor mij, de baan, er zaten wat nadelen aan en daarom heb ik nee gezegd… Maar toen was ik al zwanger, maar wist het nog niet… Nu achteraf vraagt iedereen naar die sollicitatie, en wenst me sterkte met het zoeken van een andere baan… Maar ja, ik denk dan; Ik ga binnenkort minder werken, en krijg een kindje, ik ga voorlopig echt niet op zoek naar iets anders…

Maar zo schattig dat iedereen met je meeleeft, terwijl het eigenlijk niet nodig is…

groetjes