echt geweldig sinterklaasboek

Zo’n echt prentenboek zonder tekst en met mooie gedetailleerde tekeningen waar je uren naar kan kijken.

En met van die kleine grapjes voor ouders er in (moet je wel goed kijken).



Hij is van dezelfde auteur als de Gele ballon, Charlotte Dematons en het heet gewoon “sinterklaas”.



Echt een aanrader, we hebben er vanmorgen drie kwartier in zitten kijken.

Jaaaa, vind hem ook super!

Senne krijgt hem morgen in zijn schoen, benieuwd wat hij ervan vindt!

Jaaaa, ik zag hem donderdag bij ons op de psz en ben direct de stad ingesjeest en heb er 3 gescoord :mrgreen: (1 voor onzelf, 1 voor de buurtjes en 1 voor ons neefje)



Is ook voor volwassenen geweldig om in te kijken.

De man van de kinderboekhandel vertelde dat ze alles helemaal goed wil tekenen en dus ook de plaat van de boot heeft laten checken bij het scheepvaartmuseum in Rdam (meen ik). Volgens de experts daar zou de motor die ze had getekend nog geen papieren bootje in beweging krijgen; zodoende heeft ze nu een zoveel-taks Volvo nogwat motor getekend :smiley:

Bedankt voor de tip. Ben gek op prentenboeken!!

Ik wil hem ook graag hebben. Mijn moeder vertelde dat zij ze op school ook hebben aangeschaft (voor alle kleuterklassen, mijn mams is juf).

Goede tip! :thumbup:

Liesje, bevalt het boek ;-)?

Ik vind het boek WINTERHAAS heel leuk dat je bij de C1000 bij een aantal producten krijgt.

Welk boek van haar is nog meer leuk??? Want er zijn er zoveel en de recensies zijn allemaal goed!

O leuk joh! Kan ik hem op B*l bestellen?

@Stephie wrote:

O leuk joh! Kan ik hem op B*l bestellen?




yep. En de gele ballon ook :thumbup:

@Claud wrote:

Welk boek van haar is nog meer leuk??? Want er zijn er zoveel en de recensies zijn allemaal goed!




ik ken eigenlijk vooral de Gele Ballon, heeft ze echt nog meer van dit soort boeken?

ik dacht van niet, maar misschien wel dus?

@lydia wrote:

Liesje, bevalt het boek ;-)?




Jaaaa! Echt een groot succes hier!

Zo leuk, elke keer ontdekt senne weer nieuwe dingen.

Echt een fantastisch boek.



Ga het morgen ook voor mijn zwangere zusje kopen.