Echt afgelopen

Het is echt voorbij, gisterochtend heb ik de laatste borstvoeding gegeven :frowning: . Ik vond het eigenlijk heel jammer om te stoppen. Maar omdat maar één borst het doet zit tandemvoeden er voor mij toch niet in en ik viel ook af (wat in mijn geval echt niet de bedoeling is!), dus ik denk dat dit nu voor mijn lichaam gewoon beter is, dat kan zich nu helemaal op mijn nieuwe zwangerschap richten. En toch blijft het jammer, al heb ik ruim negen maanden volledige bv gegeven terwijl ik voor 6 maanden wilde gaan…

Allereerst een :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: voor jou!!!

Goed zeg, 9 maanden voeden!!!



Ik ken het dubbele gevoel wel hoor, ik wil echt gestopt zijn als ik weer ga werken, maar ze groeien er zooooooooooo goed op…



Zucht, die hormonen :eh:

:-* voor jou!

Famke, dank je :-* .

He lieverd!





Hartstikke goed van je!! :clap: :clap: :clap:



Hij is er maar mooi een hele grote vent van geworden!

maar ik snap het best hoor. Het is ook moeilijk, je weet dat het immers het beste is.

Maar dat heeft hij nu ruim negen maanden gehad en nu moet jij lekker groeien :mrgreen:





dikke zoen!!

:clap: :clap: :clap: :clap:



Goe gedaan… !!!

Ik noem het ‘bijna 10 maanden’, fantastisch toch??!! Heel goed gedaan, en nu lekker richten op je nieuwe zwangerschap! :-*

:clap: Geweldig hoor!



En over bijna 7 maanden mag je alweer :wink: :dance:

:clap: Bijna 10 maanden!



Wat een dubbel gevoel, he.

Ik vond het ook niets. Maar je mag snel al weer.

Meid ik vind je een superrrrrrrrrrrmama :clap: :clap: :clap:

Je kleine een goede basis meegegeven en nu doe je dat ook voor je BIB :thumbup:

Maar begrijp dat het ‘‘gek’’ is maar ik denk dat je een hele goede beslissing neemt :-*

Meiden, wat een ontzettend lieve reacties, bedankt :-* . Ik weet ook wel dat ik de juiste beslissing neem en ik heb hem ook echt niet te kort gedaan, maar het ging eigenlijk zo goed, dat ik normaal gesproken nog makkelijk door had kunnen gaan en dat is gewoon even slikken :? . Maar over een paar maanden mag ik een nieuw beebje als alles goed gaat weer een heel stuk groter helpen worden met mijn melk :inlove: .

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:



Gefeliciteered met de bijna 10 maanden! goed gedaan!



Het is ook belangrijk voor je nieuwe beeb dat je je goed ‘onderhoud’ dus voel je niet schuldig!! je heb het super gedaan! :thumbup:

:clap: goed gedaan joh! En dat met 1 (.) :clap: