echt action

2 artikelen die toch wel leuk en handig zijn bij die winkel.



Friso voeding (ben alleen even de prijs kwijt, geloof 1,75 ofzo) voor 120 ml. Je hebt 5 pakjes nodig om zo’n grote bus te vullen en ben je dus veel goedkoper uit.



Kolonisten van Catan: 6 verschillende uitbreidingen kleine versies, 2,69 per stuk. En 1 grote: historische senario’s ofzo, voor 5 euro.

In de (speelgoed)winkel een stuk duurder.



Duss…voor flesvoeders en spelletjesfanaten…sla je slag!

de kolonisten hebben wij gisteren ook ingeslagen!

ze hadden ook leuke jumbo spellen. Oa verschillende soorten memorie! erg leuk!

Ik baal zo, hier kom ik de Action niet in met mijn kinderwagen! Enkel bereikbaar met een roltrap :evil:

Hebben ze het kolonisten spel zelf ook voor goedkoop, of enkel wat uitbreidingen? :slight_smile:



Ik denk dat ik morgen maar eens ga kijken!

@Tigru: Dan ga ik er dus gewoon met kinderwagen in. :oops: Of anders een keertje in de MC of draagdoek?



Als ze leuke spellen hebben, moet ik binnenkort ook maar weer eens gaan…

Enkel de uitbreidingen. Je moet kolonisten van Catan én zeevaarders hebben. Da’s hier geen probleem, we kunnen wel een kast aanschaffen alleen voor de spellen van Catan :mrgreen:

@Tigru wrote:

Ik baal zo, hier kom ik de Action niet in met mijn kinderwagen! Enkel bereikbaar met een roltrap :evil:




dan woon jij vast in o osterhout :mrgreen:

hmm jumbospelen ook?? nog niet gezien hier, maar ook niet verder gekeken dan de catanspelletjes eerlijk gezegd :mrgreen:

TO bedankt! Ben na het lezen van dit bericht meteen naar de action gesnord en heb 6 (!) uitbreidingen gekocht voor ongeveer 18,50! Kwam heel mooi uit, zoonlief wilde de Zeevaardersuitbreiding er graag bij hebben en dat was hem al beloofd. Wel beetje zuur dat ik voor díe uitbreidingsset bijna het dubbele kwijt was…Ik weet iig wat we hier de komende weken gaan doen :mrgreen:.

Een tijdje geleden hadden ze dus ook potjes groente van Friso voor 0,25 cent en 0,29 cent, die had ik toen ook een voorraadje ingeslagen.



Soms best goeie aanbiedingen ja!!

@Tigru wrote:

Ik baal zo, hier kom ik de Action niet in met mijn kinderwagen! Enkel bereikbaar met een roltrap :evil:




ik ga altijd met kinderwagen en al op de roltrap hoor, omhoog met de voorwielen op de trede en dan m recht houden. En terug met de achterwielen erop. Best te doen als je niet een al te zware wagen hebt (en roltrappen zelf ook niet al te eng vind uiteraard).