echo met 9 weken laat beginnende zwangerschap zien

hoi meiden/mama,s

gisteren bij de verloskundige werd er verteld dat ze toch een hartje zag kloppen,maar wij zagen niks.

omdat het me niet lekker zat vanochtend naar de gyn geweest daar weer een echo gehad en was er een leeg vruchtzakje te zien :cry:

dat opgemeten kwam hij uit op 6 weken en 3 dagen,klopt niks van,zou 10 weken en 3 dagen zwanger zijn nu.

moest heel hard huilen bij de afspraakpoli dus man maar de vragen beantwoord.

nu woensdag weer terug pfff snap niet dat ze nog een week laten lopen.

snap ook niks van eigen lijf ben je gewoon al 10 weken zwanger van een leeg zakje en me testen waren super positief.

volgende week hoor ik dan hoe of wat en dan blijf ik bij hem mocht er nog een volgende zwangerschap komen.maar ivm me overgewicht moest ik die droom maar even laten wachten ZUCHT daar gaat mijn grote wens :cry:

Heh bah wat een verdrietig nieuws meid… :hug:

Wil je heeeel veel sterkte wensen! :hug:

Wat moet je nu verder doen? Wachten tot het vanzelf komt of moeten ze het weg halen? :frowning:

Wat naar zeg, hadden zo gehoopt dat het goed was geweest! maar wel gek dat de vk een hartje zag kloppen…terwijl het een leeg vruchtzakje is …totaal het tegenovergestelde :think:

Heel veel sterkte nogmaals! :hug:

:hug:

Oooh jeetje meid dit was ook niet wat ik had verwacht.

En wat erg dat je eerst krijgt te horen dat er een hartje is en de dag erna dat er niks is…een dubbele mokerslag.

Heel veel sterkte om dit allemaal te verwerken :hug: :-* :hug:

Jeetje wat ontzettend naar! :hug:

Hoeze ivm je overgewicht die droom laten wachten??