Echo met 6 wk + 4 dg.

Hallo!



Heb vorige wk mijn eerste echo gehad met 6 wk en 4 dg zoals de topictitel al doet vermoeden :wink:

Er was wel al ‘beginnende’ hartactie te zien, maar nog erg onregelmatig en traag.

Ik weet van mijn vorige zwangerschap dat we rond deze termijn wel een goede echo hadden. Dus ben wel een beetje bang nu, ook gezien het feit dat ik 2 jaar geleden een MA gehad heb.

De gyn is op zich niet negatief, tenmiste dat heeft hij niet naar ons toe uitgesproken.

Wat is jullie ervaring met echo’s zo vroeg in de zwangerschap? Moet er rond deze termijn toch wel goed zichtbare hartactie zijn?

Ik weet dat het allemaal koffiedik kijken blijft en dat ik gewoon moet wachten tot de volgende echo, maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden…



Gr. Mar

Bij mij was met 6 weken een goede hartactie te zien.

Dus vrij snel bolletje.

bij mij was met 9 weken, geen hartactie te zien… maar wel te horen :smiley:



Ik denk dat het bij iedereen anders is… ik duim voor je meid :dance:

Bij mij was met 7 weken nog maar nauwelijks een vruchtje te zien… 2 weken later wel een inie minie beeb met hartactie.

Hey Mar,

Van Harte!! Onze eerste echo van Ryan hadden we pas met 11wkn. Toen volgens mij een goed kloppend hartje gezien :think: Weet het niet meer.

We duimen voor je!

Groetjes Mariska

Ik heb met 6 weken en een paar dagen een echo gehad waarop het hartje wel goed te zien was. Maar heb toen begrepen dat dat echt niet altijd vanzelfsprekend was, dat je vaak pas met 7 of meer weken hartactie kunt zien. Ik ben natuurlijk geen deskundige, maar naar aanleiding van wat ik gelezen en gehoord heb lijkt het me niet zorgwekkend, alles is nog zo pril. En anders misschien even bellen om van de expert zijn uitleg hierover te horen?

Ik zou het idd maar ff afwachten waarschijnlijk is het best wel verschillend bij iedereen. Bij mij was er bij 5w6d/6w al hartje te zien en klopte al goed maar volgens mij zegt dat helemaal niets.

Ik heb het ook al in een ander topic geschreven, maar of en wat er te zien is kan volgens mij ook afhangen van of je een inwendige of uitwendige echo krijgt.

Ik kan me niet voorstellen dat je met 9 weken geen hartje kunt zien op een inwendige echo. In mijn geval was het inwendig met 6+4 overduidelijk te zien.

Idd rond deze tijd begint het hartje te kloppen, en dat begint heel onregelmatig!



je mag 2 feb terug voor een echo zie ik! Sterkte!



maar dat het klopt is al op zigh heel goed !! :hug:

Bij mij met precies dezelfde termijn ook een kloppend hartje wat iets onregelmatig was… HET ligt nu in zijn bedje, 13 maanden later :mrgreen: