Echo met 5 weken.. bloed in baarmoeder ?

We hebben vandaag een echo gehad. Daar was wat op te zien :dance:



maar er zit ook wat langs. de doktor dacht een beedje bloed maar was niet zeker. over 2,5 weken moet ik terug. Wat denken jullie? Het kan ook een 2de vruchtje zijn maar dan ziet het er niet goed uit voor het vruchtje ben ik bang …



zijn er meiden die bloed in de baarmoeder hadden? zag jullie echo er ook zo uit?





alvast bedankt!! we blijven hopen dat mini noor bij ons mag blijven!





Ik heb 2 keer een echo gehad waar bloed in de baarmoeder was te zien.

1 keer heel veel en dat werd een miskraam en 1 keer een beetje en uit die zwangerschap is Mirthe gekomen.

Een vriendin had dit ook maar met een iets latere echo. Ze heeft een wolk van een zoon gekregen!! Ik hoop voor jou hetzelfde, of een dochter natuurlijk!!!

heb ik niet meegemaakt!



maar hoop voor jullie dat toch alles oke is, die spanning is niet prettig denk ik!



:hug:

thanks meiden,



nee tis niet echt prettig, maar we krijgen vandaag de bloedresultaten ook nog eens binnen en we hopen dat die dan gewoon goed zijn!.



de gyn zij het is of een beedje bloed of vocht maar het kan 50/50 zijn… ik dnek dat ik gewoon lekker naief ga zijn en ervanuit ga dat alles goed gaat en dat we rond 22 april een mooi brusje in onze handen hebben :inlove:



ik had gewoon nog nooit zoiets op een echo gezien, en daarom dacht ik eens kijken wie nog bloed op de echo gezien had, om eens te vergelijken met die van mij

ooh meid, spannend! ik duim voor je mee! :pray:

hcg is 2992 :o das lekekr dus en progesteroon 16,86 :pray:



so far so good!





aleen nu dat bloed daar weg en dan ben ik helemaal happy :lol:

Schat! GEFELICITEERD!!! :dance:



Ik had het ook he, met 6 weken op de echo, en inmiddels 13 weken ver en kleintje doet het prima. Daarna nog 2 echo’s gehad en mijn lichaam had het zelf geabsorbeerd! Schijnt heel vaak voor te komen, maar je hoort het niet vaak omdat het meestal op heel vroege echo’s te zien is van de innesteling…



Ik hoop het beste voor jullie!! :-*

Meis komt vast goed! De duimpjes hier draaien in ieder geval!



denk aan je :-*

Allereerst gefeliciteerd!! Bij de decembermama’s hadden we er meer die ditzelfde hadden. Het heet een hematoom heb ik begrepen. Je zou even bij ons showforum kunnen kijken, volgens mij staan daar wel een paar echo’s in. Dan kan je in ieder geval zien of dat hetzelfde was.



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=71844&postdays=0&postorder=asc&start=105



Ik weet dat het bij de meiden in onze groep uiteindelijk ‘gewoon’ is verdwenen. Ze hebben wel wat bloedingen gehad en het is even spannend geweest, maar met de beebjes gaat het inmiddels heel erg goed.

wel fijn om te horen dat je niet de enige bent! stelt toch enigszins gerust denk ik dan!



tuurlijk blijft wel spannend!



liefs helen

Gefeliciteerd!

Ik denk dat dat wel goed komt meis…anders had je nu wel al gevloeid denk je niet?Ik duim voor je!

Allereerst gefeliciteerd!



Bij Mats had ik ook een “onduidelijke vlek” bij de eerste echo. Naast het gezonde kindje dus.

Bij een volgende echo bleek het idd een 2de vruchtje te zijn maar helaas een vanishing twin. Het vruchtje was dus vroeg afgestorven (zonder te bloeden). Niet leuk natuurlijk maar gelukkig kon het geen kwaad voor het andere kindje.



Mats is gezond ter wereld gekomen!



Succes, ben benieuwd wat het is en :pray: dat het allemaal goed mag gaan!