echo goed!

We hebben ons frutseltje gezien!
Afgelopen maandag de termijn-echo. Ik ben nu 12 weken en 1 dag in verwachting en alles zag er goed uit. Het ging allemaal wel heel erg snel hoor. Naar binnen, broek uit, apparaat op je buik, kijken en klaar maar weer.

Maar wat een wonder om te zien. Het was helemaal niet gepland en misschien daardoor wel extra vreemd. Dat er zo’n al echt mensje in mijn buik zit :D. Heel gek en heel leuk en heel eng en heel mooi.

Gelukkig was alles goed want ik weet pas sinds drie weken dat ik in verwachting ben en heb daarvoor gewoon stevig gerookt en normaal gedronken. Eten doe ik altijd wel redelijk gezond dus dat scheelt.
Ik was echt bang dat er geen leven zou zijn, maar we hebben 't hartje zien kloppen. Te gek!

Groetjes!

wat fijn dat alles goed is.

en nu mara lekker gaan genieten.

groetjes karin :-*

Hartstikke leuk he? En je ziet al best veel bij 12 weken, ongelooflijk dat zoiets in je buik groeit. Ik kon toen niet geloven dat wat ik op het beeldscherm was, in mijn buik gaande was.

Groeten,
Irene

hey wat leuk meid gefeliciteerd!!!

Is altijd spannend vind ik!!
Toen het bleek dat ik zwanger was(en dat was toen ik 4 weken en 1 dag zwanger was) kon ik het niet geloven.
Daarvoor ook stevig gerookt!!!
En toen ik bij 9 weken en 4 dagen een echo ging maken zag alles er goed uit en heb toen zelfs het hartje gehoord.
Het is echt wonderbaarlijk en straks helemaal als je het kleine hummeltje in je armen houdt.
Groetjes Monique-je

gefeliciteerd meid lekker om te weten dat alles goed is

Gefeliciteerd jullie!! millie

dank!

pleegopa en -oma waren er ook erg blij mee. had ze net aan de telefoon, zo lief. waren dat maar m’n eigen ouders…

;Dgefeliciteerd!!!Heerlijk gevoel dan he…Prachtig om te zien he…zo’n klein wonder! :o