echo gehad

hallo dames,



ik heb vandaag een echo gehad en daarop was een heeel klein ukje te zien, met hartactie. Volgens mn agenda zou ik nu 7+1 dag zijn, maar het ukje was nog kleiner, de VK denkt een week of 6 (ze kon het niet goed meten, dus komen we over anderhalve week nog eens terug).



Mijn eisprong is meestal wat later dan volgens de kalender, zou daar dan het evrschil vandaan komen?

(ik ga me dus zorgen maken, vervelend…)



mijn laatste menstruatie begon op 26 mei, op 25 juni hebben we getest, ik heb een cyclus van meestal 30 dagen…



Kan iemand me gersutstellen?

Ze kon het niet goed meten, je zegt het zelf al…een mm verschil is maar zo een paar dagen.

Dat je hartactie hebt gezien is een heel goed teken!



Denk dat je bij de volgende echo meer te weten komt…probeer te genieten van het ukkie in je buik :wink:

Niet te veel zorgen!

Het is hartstikke goed dat je een kloppend hartje hebt gezien.

Bij 6 weken is een kloppend hartje nog zeldzamer om te zien, omdat het dan net pas is gaan kloppen, dus grote kans dat je toch wat verder bent Het is nog moeilijk te meten nu het nog zo klein is.

De allereerste echo die ik van Wessel had was alleen een zwart vruchtzakje te zien, geen termijn vast te stellen dus. Bij de tweede echo was ik volgens de gyn 6w3d, mijn gevoel zei dat dat niet klopte maar goed. Later ben ik een dikke week vooruit gezet omdat de termijn inderdaad verder was als bij de eerste meting.

Wat er al gezegd is, een milimeter kan al zoveel verschil maken.

Niet teveel zorgen maken enne… gefeliciteerd!!

Bij mijn beide heertjes liep ik een week achter, dan wat ik zelf uitgerekend had. Had beide keren een late innesteling gehad.

Maar alles is goed gekomen hoor, was alleen minder ver als wat ik zelf dacht :thumbup:

Maak je niet te veel zorgen. Je hebt je ukje gezien, met hartactie!

:thumbup:



Na mijn 1e echo werd ik ook 4 dagen terug gezet, wat mij vreemd leek want dat had ik wel heel erg vroeg positief getest :think:

Maar de echoscopiste vertelde dat de innesteling best wat dagen vetraging op lopen soms, dus daar houden we het nu maar op.



Met de 20-weken echo zat beebje trouwens weer aan de bovenkant van het gemiddelde qua groei, dus wie weet… We zullen het het zien, het is ook echt milimeterwerk in het begin, dus ze kunnen er zo een week naast zitten.

ik heb er vannacht bijna niet van geslapen, zo vervelend, de hele blijdschap is weg terwijl ik jullie berichtjes lees en dus best positief kan blijven…



Ik ervaar dit dus echt als een grot nadeel van zo’'n echo…

Heb je binnenkort nog een echo? :hug:

jep, ik mag maandag komen (of eerder als ik dat nodig vind)…



Spannend…

Bij mij werd ook gezegd dat ik minder ver zwanger was dan ik zelf dacht (eerste echo met 8 weken en vk meette toen 6 en nog wat). De echo erna (met 12 weken) bleek ik “gewoon” 12 weken te zijn.



Het is nog zo klein dat een klein stukje minder meten al gelijk 1 week minder is of nog meer.



Succes en sterkte deze week :thumbup: