http://www.mijnalbum.nl/Album=OAYG3GUL
Groetjes beertje
Gefeliciteerd!
gefeliciteerd met je zwangerschapp en alle goeds ,
Gefeliciteerd :dance:
Hee Beertje,
Heb ik laatst niet op jouw topic zwanger of niet gereageerd :think: Volgens mij wel
Echt zwanger dus :mrgreen: :mrgreen: Wow wat onwerkelijk, maar zo mooi!!! :inlove:
gefeliciteerd!! :thumbup:
Gefeliciteerd!!!
gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst!!
Gefeliciteerd.!!! Geniet er van
Nou bij mij kruipt de spanning hoor, vanmiddag de eerste afspraak met de VK ( schattig is 6 weken en een beetje, maar vanmiddag weten we het zeker)
Maar als ik dit zie, ken ik niet wachten!
@wupped wrote:
Gefeliciteerd.!!! Geniet er van
Nou bij mij kruipt de spanning hoor, vanmiddag de eerste afspraak met de VK ( schattig is 6 weken en een beetje, maar vanmiddag weten we het zeker)
Maar als ik dit zie, ken ik niet wachten!
En hoe was het bij de vk??
En wupped hoe was het bij de vk?
Gisteren naar de vk gegaan dus
Verbazend tot ook hun genoegen is mijn ijzergehalte 8,8 dus zeer goed.Dus dat was goed om te horen. Helaas lag mijn baarmoeder, wat nogmaal is voor 6 weken en 2 dagen, nog te diep om een echo te maken van buitenaf.
Toen ze het intern wilde doen en ik dat ding zag ,knapte er iets in mijn hoofd, dus dat is niet gebeurd.
( dit komt door trauma’s uit verleden met verkeerde mannen je weet wel , dit had de VK ook al van te voren over gehad… maar had geen idee dat het nog zo op de opervlakte lag )
Maar de VK heb ik echt wel goed gevoel bij was een lieve dame. En ze zal er ook voor waken dat ik bij haar blijf komen. Das ook prettig. ( er werken er 4 daaro en ze wisselen elkaar af)
Op 3 februari om 1430 herkansing, dan zijn we 8 weken en 2 dagen en dan moet het wel zichtbaar kunnen zijn vanaf de buitenkant.
dus afwachten maar
Vervelend wupped dat die nare herinneringen en gevoelens hiermee naar boven komen
Wel heel lief van je vriend dat hij je steunde :inlove:
Binnenkort ziet hij zijn kleine wurmpje wel hoor!
Op naar 3 februari!!! :thumbup: :thumbup:
Jaaa echt wel ach bijna 3 februari tijd gaat hard ( veels te hard
@wupped wrote:
Jaaa echt wel ach bijna 3 februari tijd gaat hard ( veels te hard
Gelukkig gaat hij voor jou dan hard. Ik vond het begin van mijn zwangerschap voorbij slopen…
Vervelende herinneringen die dus boven kwamen. Lastig lijkt me dat. Gelukkig krijg je veel steun. Dat is belangrijk :hug:
Hopelijk lukt het met 8 weken wel. Bij mij toen iig wel! :mrgreen:
@cees77 wrote:
@wupped wrote:Jaaa echt wel ach bijna 3 februari tijd gaat hard ( veels te hard
Gelukkig gaat hij voor jou dan hard. Ik vond het begin van mijn zwangerschap voorbij slopen…
nou ja er zijn momenten dan kruipt de tijd maar ja als ik zie dat ik de 7de week aan het naderen ben vind ik het echt te hard gaan hoor :D