Echo foto van geslacht jongen

Er zullen hier vast dames zijn die een echo foto hebben

waar het geslacht van een jongen goed op te zien is.

Ik wil even vergelijken met de foto die wij hebben,

dus als er dames zijn die het willen delen, heel graag!

Bedankt in ieder geval alvast

van onze (nu nog) jongstge hebben we een heeeeeele duidelijke… maar dat is in 3D dus niet te vergelijken denk ik zo.

Zelfs onze oudste herkende dat toen, hij was net 4 en hij keek… oh dat is een piemel :lol:

Maar eh… als je nou jullie echo hier neer zet?

Tamara, wij hebben geen foto van het geslacht zeg maar. Maar ik had het al gezien voor de echoscopist het gezegd had. Er was echt geen twijfel over mogelijk. Nou weten we het natuurlijk nog niet helemaal zeker, maar niet te onzeker zijn hoor :-*

Ted: :-*

Ik zal morgen wel even een foto plaatsen.

Ik zie wel echt een piemeltje, alleen kan ik van de rest echt niks maken.

Was benieuwd hoe dat bij andere was.

Kan mij van de 2e nog wel herinneren dat ik dat ook had… ja dat piemeltje … ja dat ‘geloof’ ik wel… dat meen ik er ook wel in te zien :lol: maar heb toen ook zitten zoeken naar balletjes en die kon ik er niet in zien hoor… maar ze zaten er echt bij hem aan na de geboorte :mrgreen:

Onze “Harry”, ik heb meerdere foto’s dus als je nog meer wilt zien geef maar een gil :smiley:

Harry laat er echt geen twijfel over bestaan :lol:

Mooie duidelijke echo hoor.

Ik heb een hele duidelijke foto van “je weet wel”

op het moment van de foto stond hij recht overeind :oops: :lol:

ik heb hem alleen niet op mn pc staan, dus wordt lastig om te posten :think:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/download.php?id=207093

Kijken of ik hem zo kan laten zien :oops: het is de bovenste foto, maar das wel duidelijk denk ik :lol:

@longlegs wrote:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/download.php?id=207093

Kijken of ik hem zo kan laten zien :oops: het is de bovenste foto, maar das wel duidelijk denk ik :lol:

haha ja die is idd wel duidelijk.

Lachen die kids die het zo uitgebreid laten zien :lol:

De onze was nie duidelijk vond ik zelf, maar later bij echo’s zag ik het steeds beter.

Het geslacht op de foto is pas 15 weken groot dus vandaar dat IK het zelf niet zag hahahaha!

Ik heb een printscreen gedaan van het echo filmpje:

Hey Tam, wat leuk een knulletje erbij :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Ben benieuwd naar je echofoto :thumbup:

Hier die van mijn jongens :wink:

Bij Pete zagen we duidelijk dat hij een jongen is :lol:

@sassie1980 wrote:

Bij Pete zagen we duidelijk dat hij een jongen is :lol:

Ja die tweede foto kan echt niet missen hahahaha!

de echo foto’s

Ik zie wel een piemeltje, maar heb geen flauw idee hoe hij verder ligt.

Jullie een idee??

Vinden jullie dit overduidelijk??

VOlgens mij is op die eerste foto dat ding onderaan de foto (als je de foto zou draaien) een bovenbeen.

Dat dachten wij ook, maar waar nou dat andere been ligt??

Bij die andere foto, heb ik echt geen idee hoe de beentjes liggen.

Ik heb hem even gepikt van je en ingeschreven wat ik denk wat wat is :wink: Realiseer je je trouwens dat je je achternaam op je echofoto’s en dus ook zo op het forum staat :wink: Weet niet of je dat uitmaakt, maar denk zeg het even :-*

Het kan zijn dat er meer vocht ofzo voor zijn linkerbeentje heeft gezeten waardoor je dat been niet zo helder ziet als zijn rechter beentje? Of omdat het wat verder naar achter ligt ten opzichte van de echokop zeg maar :wink: