Hallo allemaal,
Ik heb ooit eens van Fr@nka een link gekregen naar een forum waar je ebooks kan downloaden, maar ben helaas de mail en dus ook link kwijt.
Heeft iemand nog een leuke tip?
Mag via pb…
Kan ik je helaas niet mee helpen. Ik download via een nieuwsgroep waar we voor betalen. Ik kan wel eventueel kijken voor je.
http://www.epubbud.com/browse.php kan je een hoop vinden, wel veel engels, dat wel.
Verder doen wij ook veel via de newsgroepen.
Wat moet ik me bij zo’n nieuwsgroep voorstellen dan?
ik heb ook net een ebook gekregen maar zie door de bomen de boeken niet meer…dus ik lees even mee!!!
Ik heb een box.net account waar ik een paar duizend boeken opgezet heb. Als je interesse hebt, kan ik je wel een uitnodiging sturen en kun je gewoon van daar downloaden. Dan moet je me even je e-mailadres pb-en.
(anderen mogen ook ;-))
Ik vind het leuk om te verzamelen en dit neemt geen ruimte in huis in… :mrgreen:
Echt super die link van jou Cynhia!
Er staan heel veel van mijn favoriete schrijvers op!
Thanks!
Tamma, nieuwsgroepen : http://nl.wikipedia.org/wiki/Nieuwsgroep
Cynthia, ik zal je zo ook een pb sturen met mijn emailadres.
Die van Cynthia is super inderdaad, er staan heel veel nl titels op.
Ik heb er zelf nog iets opgegooid dus keuze zat :mrgreen:
Heb zelf weinig op mijn pc staan. Mijn pc liep over met mijn scrapkitjes, dus moest ik een keuze maken :oops:
@Melanie wrote:
Die van Cynthia is super inderdaad, er staan heel veel nl titels op.
Ik heb er zelf nog iets van 750 engelstalige boeken opgegooid dus keuze zat :mrgreen:
Ik denk dat jij nog op mijn oude account zit, ik heb nu een andere (ander emailadres, lang verhaal, blablabla). Als je ook op de nieuwe wil (waar veel meer engelse boeken op staan) moet je even je e-mailadres sturen.
Leuk om te zien dat er interesse is, ik heb al aardig wat uitnodigingen verstuurd. :mrgreen:
Ik blijf ze aan vullen hoor!
@Cynthia wrote:
@Melanie wrote:Die van Cynthia is super inderdaad, er staan heel veel nl titels op.
Ik heb er zelf nog iets van 750 engelstalige boeken opgegooid dus keuze zat :mrgreen:
Ik denk dat jij nog op mijn oude account zit, ik heb nu een andere (ander emailadres, lang verhaal, blablabla). Als je ook op de nieuwe wil (waar veel meer engelse boeken op staan) moet je even je e-mailadres sturen.
Leuk om te zien dat er interesse is, ik heb al aardig wat uitnodigingen verstuurd. :mrgreen:
Ik blijf ze aan vullen hoor!
Jaaa hoor, en dan zeg je niks :mrgreen:
Zal even pb doen zo dan :-*
Die link waar de ts het over had, bestaat niet meer, helaas.
Cynthia ik pb je even