easybob bestaat niet meer?

Hallo dames,



ik hoorde laatst dat de leverancier van de easybob, bobob en bobike niet meer bestaat. Weten jullie of dat waar is, of dat het door een andere firma is overgenomen? :think:



Heb toevallig vandaag mijn easybob helemaal schoon gemaakt en de bekleding gewassen, die is wat verschoten, dus ik wilde eigenlijk op zoek naar een nieuwe bekleding. vond het altijd een erg fijn stoeltje, even wat groter dan de maxi cosi.

Ja nu je dit zegt ik was bij de fietsenmaker want woensdag krijgt Joy er een achterzitje op. Naja ik. Voor joy. Hoe dan ook zag niets van bobike terwijl t er een maand geleden nog wel was :think: Vond het al zo gek. Dus misschien is het inderdaad zo.

de site van bobike werkt gewoon - er staat zelfs de bobike op de 0 maanden beurs aanwezig is.



dus bobike bestaat gewoon nog.

ja, daar was ik ondertussen ook op terecht gekomen, maar de easybob kan ik nergens meer vinden. behalve dan via marktplaats. ( daar zou ik overigens nooit een autostoeltje kopen, je weet nl. niet wat er mee gebeurt is.)



Nou ja, iemand anders schreef geloof ik al, als je kindje er in zit, zie je de bekleding toch niet. :smiley: Dan maar wat verschoten stof. het stoeltje is nog helemaal goed.

@mutsy wrote:

de site van bobike werkt gewoon - er staat zelfs de bobike op de 0 maanden beurs aanwezig is.



dus bobike bestaat gewoon nog.
oo ok dan hoop ik dat ze t woensdag weer hebben. Wil liever een bobike zitje :lol:

de fabriek was in doesburg en maken daar idd geen autostoeltjes meer, of ze het ergens anders doen weet ik niet.



fiets stoeltjes doen ze nog wel

Heb bij me oudste 2 een easy bob gehad omdat de maxi-cosi’s toen alleen nog maar uit een platic kuip bestonden met een lapje erin. (heb het over 13 jaar geleden)



De easy bob was toen al geheel bekleed zoals de maxi-cosi nu.



Vondt de service ook erg goed toen hoor.



Jammer dat ze geen autostoeltjes meer maken